wydarzenia handel ekonomia/biznes/finanse

Katowice Fashion Week pod znakiem promocji i gwiazd

03.10.2016 | Galeria Katowicka

14 dni promocji do - 60%, codziennie nagrody i specjalne karty podarunkowe za zakupy oraz 37 000 zł w wielkim finale. Rusza promocyjna odsłona Katowice Fashion Week, a wkrótce 2 dni twarzą twarz z fashion i modelingiem.

Za niecałe 2 tygodnie, 15-16 października br., Galeria Katowicka stanie się areną największej imprezy fashion na Śląsku - Katowice Fashion Week. Już teraz klienci centrum mogą korzystać z atrakcyjnych promocji przygotowanych przez blisko 100 sklepów i wziąć udział w specjalnej akcji w aplikacji zakupowej Navishopper. Tym razem zniżki są jeszcze wyższe, bo najczęściej zaczynają się od 20, a kończą nawet na 60%. Tak będzie aż do wielkiego finału.

- Tradycyjnie już, kolejnym odsłonom Katowice Fashion Week towarzyszą promocje i specjalne kampanie w naszej aplikacji zakupowej. Tym razem każdy aktywny użytkownik może aż trzykrotnie otrzymać atrakcyjne nagrody, zarówno rzeczowe, jak i pieniężne. Najemcy również postanowili podgrzać atmosferę przed wielkim finałem, zapewniając rabaty aż do -60% — mówi Dawid Prymas, Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Z okazji Katowice Fashion Week, w aplikacji zakupowej Galerii Katowickiej pojawił się nowy katalog nagród, a Klienci, którzy dokonują zakupów i rejestrują paragony w specjalnych punktach obsługi walczą codziennie o nagrody specjalne, których odbiór nie zmniejsza sumy punktów zebranych w aplikacji mobilnej. Oznacza to, że Klienci, którzy zrobią zakupy korzystając z wyjątkowych rabatów, mogą być nagradzani nawet potrójnie: wymieniając punkty na nagrody dostępne w aplikacji Navishopper, zajmując miejsca w pierwszej dziesiątce w codziennych rankingach, a także plasując się na pozycjach od I do X w finałowej klasyfikacji Klientów, którzy zdobędą największą liczbę punktów przez cały okres trwania kampanii.

Począwszy od 1 października, w aplikacji Navishopper tworzone są codzienne rankingi klientów, którzy zdobyli największą ilość punktów. Osoba, która w danym dniu znajduje się na pozycji lidera, otrzymuje kartę podarunkową o wartości 700zł. Za kolejne miejsca na podium przyznawane są karty podarunkowe o wartości -  kolejno - 500 i 300zł. Miejsca od IV do X nagradzane są kartami o wartości 100zł.

W ostatnim dniu Katowice Fashion Week, tj. 16 października, po godzinie 18:00 Galeria Katowicka zweryfikuje sumy punktów zebranych przez wszystkich użytkowników aplikacji rejestrujących swoje paragony i nagrodzi ponownie dziesiątkę najlepszych. Tym razem karty podarunkowe, które otrzymają zwycięzcy będą miały dużą wartość. Na scenie wręczone zostaną karty podarunkowe o wartości kolejno: 15000 zł (I miejsce), 10 000zł (II miejsce), 5 000zł (III miejsce) oraz 1000zł (miejsca IV do X). Aby odebrać nagrodę należy zgłosić się po jej odbiór osobiście podczas finału Katowice Fashion Week. Ogłoszenie zwycięzców planowane jest na godzinę 19:00.

W dniach 15 i 16 października, w czasie finału Katowice Fashion Week, na odwiedzających Galerię Katowicką czekają pokazy mody jesiennych kolekcji najemców oraz projektantów: Mility Nikonorova, Jacoba Birge`a i Kamila Sobczyka. Odbędzie się również casting dla dzieci oraz casting The Look Of The Year, w jury którego zasiądzie Miss Polonia Marcelina Zawadzka oraz Mister Polski Rafał Maślak. Imprezę poprowadzą Patricia Kazadi oraz Agnieszka Popielewicz.

Organizatorzy przygotowali także 4 strefy metamorfoz, zlokalizowane obok sceny, warsztaty i konkurs haute couture, który poprowadzi Kamil Sobczyk. Powstanie również studio Fashionable otwarte na Klientów, w którym czekać będą stylistka, fryzjer, fotograf mody oraz makijażystka. To tylko niektóre z atrakcji, z których będzie można skorzystać bezpłatnie w te dwa, wyjątkowe dni.

- Trendy prosto ze światowych wybiegów, spotkania z projektantami i gwiazdami związanymi ze światem fashion oraz możliwość udziału w jednym z najbardziej prestiżowych castingów dla przyszłych modelek i modeli. To wszystko sprawia, że Katowice Fashion Week to wydarzenie wyjątkowe, niezwykle inspirujące - mówi Dawid Prymas. Przez 2 dni chcemy nie tylko prezentować najnowsze kolekcje, ale także, dzięki współpracy z wybitnymi projektantami i ekspertami, edukować naszych Klientów i zachęcać do eksperymentowania z własnym stylem - dodaje.

Program Katowice Fashion Week oraz szczegółowe informacje na temat akcji rabatowej dostępne są na stronie Galerii Katowickiej (www.galeriakatowicka.eu) oraz na Facebooku (www.facebook.com/galeriakatowicka.eu)

informacje o firmie

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno - komercyjnym. Powierzchnia GLA obiektu wynosi 47 tys. m2, na której znajduje się ponad 250 lokali i punktów handlowych. Galerię Katowicką odwiedza miesięcznie ponad milion Klientów. Do ich dyspozycji został oddany dwupoziomowy podziemny parking dla 1 200 samochodów. Galeria Katowicka jest połączona bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Właścicielem Galerii Katowickiej jest firma Meyer Bergman, za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada spółka Apsys Polska.

Zapraszamy na stronę www.galeriakatowicka.eu

Informacje o Meyer Bergman

MEYER BERGMAN jest prywatną firmą z siedzibą w Londynie, zajmującą się zarządzaniem inwestycjami w branży nieruchomości.

Firma została założona w 2004 r. poprzez wyodrębnienie głównego obszaru inwestycyjnego spółki MAB Group, która posiadała ponad 3 mln mkw. powierzchni o łącznej wartości przekraczającej 7,5 mld euro. W imieniu globalnych inwestorów (m.in. wiodącego funduszu emerytalnego i państwowych funduszy majątkowych), Meyer Bergman zarządza trzema zamkniętymi funduszami nieruchomości, których aktywa warte są łącznie ok. 4 mld EUR.

Obecnie firma skupia swoje działania na nabywaniu nieruchomości handlowych o niskim ryzyku inwestycyjnym, znajdujących się w atrakcyjnych europejskich lokalizacjach – w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Skandynawii, Polsce i Czechach. Wartość transakcji waha się od 25 do 200 mln EUR. Meyer Bergman nabywa również niewykorzystane lub nieodpowiednio zarządzane obiekty handlowe i usprawnia ich funkcjonowanie w sposób zapewniający znaczące zyski inwestorom.

Więcej informacji: www.meyerbergman.com

informacje o firmie

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno - komercyjnym. Powierzchnia GLA obiektu wynosi 47 tys. m2, na której znajduje się ponad 250 lokali i punktów handlowych. Galerię Katowicką odwiedza miesięcznie ponad milion Klientów. Do ich dyspozycji został oddany dwupoziomowy podziemny parking dla 1 200 samochodów. Galeria Katowicka jest połączona bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Właścicielem Galerii Katowickiej jest firma Meyer Bergman, za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada spółka Apsys Polska.

Zapraszamy na stronę www.galeriakatowicka.eu

Informacje o Meyer Bergman

MEYER BERGMAN jest prywatną firmą z siedzibą w Londynie, zajmującą się zarządzaniem inwestycjami w branży nieruchomości.

Firma została założona w 2004 r. poprzez wyodrębnienie głównego obszaru inwestycyjnego spółki MAB Group, która posiadała ponad 3 mln mkw. powierzchni o łącznej wartości przekraczającej 7,5 mld euro. W imieniu globalnych inwestorów (m.in. wiodącego funduszu emerytalnego i państwowych funduszy majątkowych), Meyer Bergman zarządza trzema zamkniętymi funduszami nieruchomości, których aktywa warte są łącznie ok. 4 mld EUR.

Obecnie firma skupia swoje działania na nabywaniu nieruchomości handlowych o niskim ryzyku inwestycyjnym, znajdujących się w atrakcyjnych europejskich lokalizacjach – w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Skandynawii, Polsce i Czechach. Wartość transakcji waha się od 25 do 200 mln EUR. Meyer Bergman nabywa również niewykorzystane lub nieodpowiednio zarządzane obiekty handlowe i usprawnia ich funkcjonowanie w sposób zapewniający znaczące zyski inwestorom.

Więcej informacji: www.meyerbergman.com