nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy z pozwoleniem na budowę

20.09.2016 | Carrefour Polska

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy otrzymał pozwolenie na budowę. Carrefour Polska, inwestor projektu, rozpocznie wkrótce kompleksowe prace przy przebudowie i modernizacji obiektu. Pierwsze centrum outlet w regionie powstanie przy Alejach Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Realizacja projektu odbywa się zgodnie z harmonogramem.

Pozwolenie na budowę dla Metropolitan Outlet wydał Urząd Miasta Bydgoszczy. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z kompleksowo zmodernizowanym hipermarketem Carrefour bardzo dobrze wpisywać się będzie w charakter południowej części miasta.

- Podczas procesu uzyskiwania pozwolenia na budowę współpraca z miastem była rzeczowa i profesjonalna. Jestem zadowolony z finalnego efektu pracy całego naszego zespołu, zwieńczonej pozytywną decyzją urzędu – mówi Filip Gołębiowski, Managing Partner z pracowni architektonicznej SpaceArchitects.Gotowy obiekt będzie stanowić architektonicznie spójną całość. Nowoczesne wnętrza charakteryzować będzie stonowana elegancja, wielkomiejskość, przestrzenność pasaży rozświetlonych światłem dziennym przez potężne świetliki, a także elegancka i funkcjonalna mała architektura. Chcielibyśmy, aby nowo zaprojektowane wnętrza sprzyjały komfortowi robienia zakupów. Klient centrum ma czerpać przyjemność z przebywania w tych przestrzeniach. Jestem pewien, że Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zapewni te doznania na unikalną skalę dodaje Filip Gołębiowski.

Dotychczasowy obiekt przejdzie gruntowną przebudowę. Po zakończeniu inwestycji powstanie wysokiej jakości przestrzeń handlowa o powierzchni 17 000 m. kw. z ofertą ponad 60 marek outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych i wyposażenia wnętrz. Ofertę centrum uzupełni strefa restauracyjna, punkty usługowe, klub fitness oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni 5 000 m. kw. oraz stacja paliw. Metropolitan Outlet w Bydgoszczy stworzy klientom atrakcyjną przestrzeń zakupową z różnorodną i ciekawą ofertą handlową, w obiekcie funkcjonującym na najwyższym poziomie.

– Przebudowa dotychczasowego obiektu oznacza nową wartość dla klientów, wielką zmianę na lepsze. Powstanie bardzo nowoczesne centrum outletowe, gwarantujące wysoką jakość handlu. Nie tylko zapewni większy i urozmaicony asortyment znanych marek, szczególnie odzieżowych i sportowych, ale również wzbogaci istniejącą już ofertę w mieście. Zależy nam na stworzeniu przestrzeni dobrze działającej biznesowo oraz przyciągnięciu rozpoznawalnych marek, dla których warto będzie przyjechać do centrum nawet z najbardziej odległych rejonów miasta czy województwa. Jestem przekonany, że Metropolitan Outlet w Bydgoszczy wraz z naszym hipermarketem Carrefour stanie się obiektem wyróżniającym się w całym regionie – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma NEINVER – lider centrów outlet w Polsce, Hiszpanii i wielu krajach europejskich wraz JLL - światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji z sektora nieruchomości komercyjnych. NEINVER będzie odpowiedzialny również za zarządzanie powstającym centrum outlet.

- Pracujemy nad tym, by Metropolitan Outlet stał się atrakcyjną destynacją zakupową dla mieszkańców Bydgoszczy i całego regionu kujawsko-pomorskiego. Z pewnością wykorzystywać będziemy nasze najlepsze doświadczenia, zdobyte zarówno na polskim rynku jak i w wielu krajach europejskich, gdzie z sukcesami funkcjonują outlety zarządzane przez NEINVERmówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Manager NEINVER w Polsce.

Ponad 70 procent powierzchni Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zostało już zarezerwowane przez przyszłych najemców. Aktualnie prowadzone są zaawansowane negocjacje umów. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji, regionalny zasięg oraz potencjał zakupowy mieszkańców, czekających na zupełnie nowy format zakupowy – outlet oferujący produkty cenionych marek w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły gotowość do zawarcia umów najmu na powierzchnie handlowe w Metropolitan Outlet w Bydgoszczy.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.      

 

O NEINVER

NEINVER jest wiodącym europejskim deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości i funduszy.
Od czasu założenia firmy w roku 1969, jej działalność skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu szerokim portfelem nieruchomości, w tym kompleksami biurowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 18 lat, NEINVER wybudował obiekty przemysłowe o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln m2, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

NEINVER zdobył silną pozycję na europejskim rynku nieruchomości handlowych dzięki obiektom o łącznej powierzchni 566.000 m2, w których znajduje się ponad 2000 sklepów oferujących produkty 1200 popularnych krajowych i międzynarodowych marek. Grupa działa we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Od ponad 20 lat strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych. Ta hiszpańska firma zarządza 17 obiektami o łącznej powierzchni najmu 349.000 m2, funkcjonującymi pod markami The Style Outlets i FACTORY.

W Polsce NEINVER wybudował dotychczas ponad 250.000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej: sieć centrów outlet FACTORY w czterech miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Wrocław, Poznań i Kraków, parki handlowe Futura w Krakowie i Wrocławiu, Galerię Malta oraz Galerię Katowicką wraz ze zintegrowanym centrum komunikacyjno – handlowym.

Jedną z kluczowych wartości NEINVER jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialności społecznej. Grupa – jako pierwsza na rynku – uzyskała certyfikat BREEAM In-Use dla całego swojego europejskiego portfolio centrów outlet.

www.neinver.com

O JLL

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości, sklasyfikowaną na liście Fortune 500. JLL zatrudnia 58 000 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 230 oddziałów na całym świecie. Przychód firmy sięga 5,4 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 316 mln mkw. W 2014 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 118 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 55,3 mld USD. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony www.jll.pl

O SpaceArchitects

 

W dorobku pracowni znajdują się projekty innych obiektów wielkopowierzchniowych, miedzy innymi  rozbudowa i przebudowa Centrum Handlowego Carrefour w Olsztynie ( 26 000 m kw), rozbudowa i przebudowa Factory Outlet w Ursusie(współautor) (13 000 m kw), Centrum Handlowego Gdańsk Regional Centre dla White Star Real Estate  (90 000 m kw), jak również parków handlowych, budynków mieszkaniowych i biurowych. Do grona swoich Klientów, oprócz Carrefour Polska, zalicza m.in. White Star Real Estate, Mota Engil – Central Europe, Ove Arup, Walencja Development, PPL, Claybark limited.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.      

 

O NEINVER

NEINVER jest wiodącym europejskim deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości i funduszy.
Od czasu założenia firmy w roku 1969, jej działalność skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu szerokim portfelem nieruchomości, w tym kompleksami biurowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 18 lat, NEINVER wybudował obiekty przemysłowe o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln m2, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

NEINVER zdobył silną pozycję na europejskim rynku nieruchomości handlowych dzięki obiektom o łącznej powierzchni 566.000 m2, w których znajduje się ponad 2000 sklepów oferujących produkty 1200 popularnych krajowych i międzynarodowych marek. Grupa działa we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Od ponad 20 lat strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych. Ta hiszpańska firma zarządza 17 obiektami o łącznej powierzchni najmu 349.000 m2, funkcjonującymi pod markami The Style Outlets i FACTORY.

W Polsce NEINVER wybudował dotychczas ponad 250.000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej: sieć centrów outlet FACTORY w czterech miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Wrocław, Poznań i Kraków, parki handlowe Futura w Krakowie i Wrocławiu, Galerię Malta oraz Galerię Katowicką wraz ze zintegrowanym centrum komunikacyjno – handlowym.

Jedną z kluczowych wartości NEINVER jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialności społecznej. Grupa – jako pierwsza na rynku – uzyskała certyfikat BREEAM In-Use dla całego swojego europejskiego portfolio centrów outlet.

www.neinver.com

O JLL

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości, sklasyfikowaną na liście Fortune 500. JLL zatrudnia 58 000 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 230 oddziałów na całym świecie. Przychód firmy sięga 5,4 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 316 mln mkw. W 2014 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 118 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 55,3 mld USD. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony www.jll.pl

O SpaceArchitects

 

W dorobku pracowni znajdują się projekty innych obiektów wielkopowierzchniowych, miedzy innymi  rozbudowa i przebudowa Centrum Handlowego Carrefour w Olsztynie ( 26 000 m kw), rozbudowa i przebudowa Factory Outlet w Ursusie(współautor) (13 000 m kw), Centrum Handlowego Gdańsk Regional Centre dla White Star Real Estate  (90 000 m kw), jak również parków handlowych, budynków mieszkaniowych i biurowych. Do grona swoich Klientów, oprócz Carrefour Polska, zalicza m.in. White Star Real Estate, Mota Engil – Central Europe, Ove Arup, Walencja Development, PPL, Claybark limited.