nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Carrefour Polska zakończył remodeling Centrum Handlowego w Tczewie

13.09.2016 | Carrefour Polska

Centrum Handlowe Carrefour, zlokalizowane w Tczewie przy ul. Braci Grimm 4, przeszło kompleksowy remodeling połączony z rekomercjalizacją. To kolejna ukończona w 2016 roku inwestycja firmy Carrefour.

Carrefour Polska podtrzymuje osiągnięte w ubiegłym roku tempo inwestycji wswoje nieruchomości . Celem tych działań jest spełnienie zmieniających się wymagań najemców i klientów. Podjęte przez Spółkę działania remodelingowe wpływają na zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów oraz ich popularności i konkurencyjności na lokalnych rynkach.

W efekcie przeprowadzonych prac centrum handlowe w Tczewie zostało kompleksowo zmodernizowane. Na nowej fasadzie galerii pojawiły się dwa portale wejściowe z motywem graficznym przedstawiającym rokitnika, a na parkingu stworzono specjalne miejsca parkingowe dla rodzin. Galeria została wzbogacona o nowe elementy małej architektury wewnętrznej i zewnętrznej oraz grafiki dekoracyjnej, a dla rowerzystów przygotowano także stacje naprawy rowerów. Częścią inwestycji była również modernizacja hipermarketu Carrefour. Stali klienci centrum handlowego w Tczewie wypowiadają się pozytywnie o wprowadzonych zmianach.

- Z myślą o klientach, firma Carrefour zmodernizowała kolejny obiekt handlowy. Dzięki przeprowadzonemu remodelingowi mieszkańcy Tczewa mogą korzystać z nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej - powiedział Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji  i Centrów Handlowych. – Centrum handlowe w Tczewie poddane zostało nie tylko remodelingowi, ale również rekomercjalizacji, która pozwoliła na zwiększenie atrakcyjności oferty kierowanej do naszych klientów – dodał Ronan Martin.

W centrum handlowym przeprowadzono proces rekomercjalizacji obiektu, dzięki któremu galeria zyskała nowych najemców: sklep odzieżowy Textilmarket, punkt usług telefonicznych oraz kantor. Do grona najemców Galerii Handlowej Carrefour Tczew dołączy również lokalna cukiernia Jędruś. Poza remodelingami centrów handlowych sieć równolegle kontynuuje dynamiczne inwestycje w hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe.

Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                    

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                    

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.