nowe produkty/usługi handel media/marketing/reklama

Dotknij Francji z Carrefour Polska

13.07.2016 | Carrefour Polska

Przez najbliższe 3 miesiące Polacy będą odkrywać tajniki francuskiego „La Belle Vie”, dzięki ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej French Touch, organizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Carrefour Polska jest Partnerem drugiej edycji tego wydarzenia.

Po sukcesie ubiegłorocznej edycji organizatorzy przygotowali kolejną odsłonę kampanii, w którą zaangażowały się największe francuskie firmy, działające na polskim rynku – takie jak Carrefour. W ramach promocji Francji w Polsce organizatorzy zaplanowali szereg niepowtarzalnych wydarzeń promocyjnych i kulturalnych. Odbędą się m.in. koncerty francuskich gwiazd i pokazy mody, a kampanię zwieńczy uroczysta gala w Teatrze Wielkim w Warszawie. Specjalny magazyn „La Belle Vie”, towarzyszący całej kampanii, będzie przewodnikiem po francuskich markach i produktach.

Carrefour Polska zaangażował się we French Touch w celu promowania między innymi francuskiej kuchni. W związku z tym na przełomie września i października odbędzie się ogólnopolska akcja zakupowa – dwutygodniowe Święto Handlu Francuskiego. Jego motywem przewodnim będzie moda i styl znad Sekwany. Część wyjątkowych ofert będzie dostępna w sklepach sieci Carrefour.

French Touch to kolejne wydarzenie, w które Carrefour angażuje się na rzecz szerzenia kultury francuskiej w Polsce. W tym roku firma m.in. zorganizowała warsztaty kuchni molekularnej, uczestniczyła w Targach Książki, a niedawno była również Partnerem Święta Francji i Miasteczka Francuskiego.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.