nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Czy Twoje decyzje są zawsze Twoje?

12.07.2016 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING kontynuuje komunikację w ramach kampanii „ Moje życie. Moje decyzje. Moje ING”. Jej celem jest motywowanie Polaków do działania i wykorzystania drzemiącego w nich potencjału. Po serii spotów zachęcających do odwagi w podejmowaniu niezależnych decyzji, bank przygotował film, pokazujący mechanizmy wpływające na proces decyzyjny.

Na nasze decyzje wpływają różne czynniki. Części z nich jesteśmy świadomi. Są jednak i takie, które działają poza naszą świadomością. Do nich zaliczamy m.in. konformizm, któremu jak twierdzą psychologowie ulega nawet 90% z nas. Przy podejmowaniu decyzji kierujemy się nie własnymi przekonaniami i potrzebami, ale tym co robią inni.

Jako bank konsekwentnie inspirujemy i motywujemy klientów do działania i podejmowania własnych decyzji. Teraz idziemy o krok dalej. Chcemy pomagać naszym klientom w dokonywaniu niezależnych wyborów, dlatego zdecydowaliśmy się na pokazanie w zabawny sposób mechanizmów, które mogą wpływać na nasze decyzje. Uświadomienie sobie tych zależności pomoże skuteczniej realizować cele i dokonywać lepszych wyborów. Takich, o których można powiedzieć, że są „MOJE” – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Film przygotowany przez ING zachęcający do podejmowania niezależnych decyzji wspiera Jakub B. Bączek - trener mentalny kadry narodowej siatkarzy i znany w Polsce motywator. Nie tylko wyjaśnia on psychologiczne i społeczne aspekty ulegania wpływom, ale także daje praktyczne wskazówki jak podejmować dobre decyzje. W końcu jak sam mówi, życie mamy tylko jedno, wiec korzystajmy z niego na własnych warunkach i podejmujmy odważne decyzje, takie, o których możemy powiedzieć „MOJE”.

W finansach sama odwaga nie wystarczy - nasze wybory powinny być również poparte racjonalnymi argumentami. Dlatego dajemy naszym klientom wsparcie w postaci systemu Moje ING - nowej osobistej bankowości internetowej – dodaje Barbara Pasterczyk. Moje ING ułatwia zajmowanie się codziennymi finansami oraz daje kompleksową wiedzą o wydatkach i ich strukturze, pomaga kontrolować budżet i oszczędzać z myślą o realizacji konkretnych planów. Tym samym pomaga naszym klientom podejmować dobre, ale przede wszystkim własne decyzje finansowe, bo jak wiemy „Moje” zmienia wszystko.

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

tel: +48 605-169-041

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

tel: +48 605-169-041

informacje o firmie