handel towary konsumpcyjne

Ranking sprzedaży lodów w Carrefour – polska firma Anita liderem rankingu!

15.06.2016 | Carrefour Polska

Produkty polskiej firmy Anita cieszą się największym zainteresowaniem klientów sieci Carrefour. Lody tej marki wyprzedziły w rankingu sprzedaży znanych, międzynarodowych producentów takich jak Nestlé czy Unilever (Algida). W hipermarketach Carrefour klienci znajdą szeroki wybór ponad 400 różnych lodów, a dodatkowo sieć przygotowała lodową promocję na kilkadziesiąt produktów, w tym także na akcesoria pomocne w przygotowaniu i podawaniu lodów.

Dla wszystkich miłośników lodów, z okazji zbliżających się wakacji Carrefour przygotował specjalną akcję „Lodowe Królestwo”. Oferta promocyjna obejmuje różne rodzaje lodów m. in. lody impulsowe na patyku, w kubeczku, w rożku, a także sorbety, desery lodowe oraz lody familijne w większych pojemnikach. Konsumenci mają do dyspozycji zarówno produkty znanych marek, jak i marki własnej Carrefour. Dla tych, którzy chcieliby wiedzieć, jakie lody najchętniej kupują odwiedzający sklepy Carrefour, sieć przygotowała ranking sprzedaży tych produktów.

W ostatnich miesiącach, spośród oferty asortymentowej lodów dostępnych w Carrefour, najpopularniejszymi produktami są lody firmy Anita z Działoszyna w województwie łódzkim: Rożek oraz zajmujące 3 pozycję lody Cezar. Na drugim stopniu podium uplasowały się lody Kaktus firmy Nestlé. W pierwszej piątce znalazły się również lody koktajlowe Krówka – Kukułka firmy Koral, a także lody Big Bambi od Algidy. Część z tych produktów nabyć można w atrakcyjnych cenach w sklepach Carrefour do końca miesiąca.

Pełny ranking sprzedaży lodów we wszystkich sklepach Carrefour Polska:

  1. Lody Rożek, Anita
  2. Lody Kaktus, Nestlé
  3. Lody Cezar, Anita
  4. Lody koktajlowe Krówka – Kukułka, Koral
  5. Lody Big Bambi, Algida
  6. Lody Tricolore Sandwich, Anita
  7. Lody Max Twister, Algida
  8. Lody Big Milk, Algida
  9. Lody Milenijne, Anita
  10. Lody Magnum, Algida

Co więcej, w asortymencie promocyjnym, odwiedzający sklepy Carrefour znaleźć mogą nie tylko lody, ale również artykuły pomocne w ich przygotowaniu. Klienci kupić mogą m.in. blender kielichowy czy też urządzenie do robienia lodów, a także liczne akcesoria oraz produkty do dekoracji lodów. W gazetce promocyjnej nie zabraknie również przepisów na smaczne lody domowej roboty.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.