nowe produkty/usługi handel media/marketing/reklama

Apetyt na Francję w Carrefour

20.05.2016 | Carrefour Polska

Carrefour, dla miłośników kuchni francuskiej, przygotował specjalną akcję tematyczną „Apetyt na Francję”, dzięki której konsumenci mogą nabyć kilkadziesiąt oryginalnych francuskich produktów, takich jak sery czy wędliny, w obniżonych cenach. To kolejny etap promocji stałego asortymentu Kuchni Świata w których znajduje się już łącznie kilkaset produktów pochodzących z różnych regionów Francji.

Carrefour, chcąc przybliżyć klientom smaki kuchni francuskiej, oferuje w swoim stałym asortymencie oryginalne produkty, pochodzące od francuskich producentów. W odpowiedzi na duże zainteresowanie artykułami z tego regionu, powstała trwająca do 23 maja akcja „Apetyt na Francję”. Dzięki niej odwiedzający sklepy Carrefour skorzystać mogą z bogatego asortymentu oryginalnych francuskich produktów w promocyjnych cenach. W sklepach Carrefour znaleźć można kilkanaście gatunków francuskich serów, a wśród nich: sery pleśniowe, sery kozie, czy też żółte. Nie zabraknie również oryginalnych wyrobów wędliniarskich i przetworów, takich jak np.: mus z wątróbki, pasztet z kaczki, kiełbasa sucha z Ardeche, czy szynka wieprzowa surowa długodojrzewająca. Ofertę uzupełniają dodatki, takie jak francuskie musztardy i sosy.

Ponadto oferta obejmuje również produkty marki Reflets de France, które dostępne są wyłącznie w sieci Carrefour. Reflets de France to specjalnie dobrana kolekcja regionalnych specjałów francuskich, która oferuje bogaty wybór serów, wędlin, wyrobów garmażeryjnych oraz cukierniczych, takich jak np.: pasty Rilettes, krem z kasztanów, suszona pierś z kaczki czy konfitura z kaczych żołądków, sygnowanych przez najlepszych francuskich producentów.

Produkty francuskie są częścią stałego asortymentu artykułów kuchni międzynarodowych, dostępnych w sklepach Carrefour pod nazwą „Kuchnie Świata”. Wśród nich klienci mogą kupić również oryginalne produkty pochodzące z Włoch, Hiszpanii, Francji, Meksyku, a także Japonii, Indii, Chin i Tajlandii.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.