wydarzenia budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse

Galeria Morena w Gdańsku otwarta dla klientów

20.05.2016 | Carrefour Polska

Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Morena w Gdańsku, która jest najważniejszą inwestycją firmy w Polsce w 2016 roku oraz jednym z największych przedsięwzięć na krajowym rynku galerii handlowych w ostatnim czasie. W związku z tym wydarzeniem na klientów czekają 3 dni wyjątkowych atrakcji, w tym konkurs z Fiatem 500 jako nagrodą główną.

W wyniku rozbudowy obiekt zyskał ponad 13 000 m2 powierzchni najmu i obecnie to ponad 33 000 m2, mieszczące niemal 80 sklepów. Oprócz większej powierzchni handlowo-rozrywkowej, galeria oferuje również wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak specjalne interaktywne strefy rozrywki, bezpłatne wi-fi, wewnętrzne strefy zabaw dla dzieci, a także przestronny odkryty taras z funkcją wypoczynkową. Częścią inwestycji była przebudowa dwupoziomowego parkingu podziemnego, na którym wdrożona została nowa organizacja ruchu oraz rozbudowa hipermarketu Carrefour.

Hipermarket został gruntownie zmodernizowany według innowacyjnej koncepcji światów produktów. Oprócz nowoczesnej i estetycznej organizacji działów, nowy hipermarket Carrefour oferuje również znacznie bogatszą i bardziej różnorodną ofertę produktów oraz szereg innowacyjnych rozwiązań handlowych, a także przyjazne środowisku systemy oświetleniowe i chłodniczo-grzewcze.

- Ze względu na duży potencjał własnych centrów handlowych w Polsce, Carrefour podjął w 2014 roku decyzję o przyspieszeniu inwestycji w ich rozwój. Dzięki temu możemy teraz zaoferować klientom Galerii Morena lepsze i przyjemniejsze zakupy, a najemcom – nowe możliwości rozwoju powiedział Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.Zdecydowaliśmy się na modernizację Galerii Morena z uwagi na jej świetną lokalizację i ugruntowaną pozycję wśród lokalnej społeczności. Dzięki rozbudowie klienci zyskają nie tylko dostęp do nowych sklepów, ale także do nowych funkcji wypoczynkowych i rozrywkowych – dodał Ronan Martin.

Najnowsze raporty rynkowe wskazują na to, że wraz z jego rosnącym nasyceniem będzie malała liczba nowych obiektów. Realizowanych będzie natomiast więcej modernizacji i rozbudów istniejących projektów, a także wdrażane nowe podejście do komercjalizacji obiektów.

Modernizacji Galerii Morena towarzyszyły procesy jej kompleksowego repozycjonowania i rekomercjalizacji, w wyniku których centrum handlowe zyskało wiele nowych marek. Obecny poziom komercjalizacji obiektu wynosi 98%. Zgodnie z głównymi założeniami inwestycji – rozbudowana Galeria Morena zaoferuje swoim klientom jeszcze więcej mody, rozrywki i energii.

Poza dotychczasowymi najemcami takimi jak: Douglas, Rossmann, Orsay, RTV Euro AGD, Matras i Taranko, którzy otworzyli już swoje sklepy, do dyspozycji klientów oddane zostaną nowe lokale z branży modowej: Tatuum, Unisono, Venezia, Molton, Quiosque, Monnari, KappAhl, a w nowej odsłonie ponad trzykrotnie powiększony sklep Reserved oraz dwupoziomowy sklep H&M Poszerzyła się również oferta z branży wyposażenia wnętrz, oprócz funkcjonującego sklepu JYSK dołączyły marki takie jak DUKA, English Home oraz Home & You Oznacza to większy i bardziej różnorodny asortyment produktowy o wysokiej jakości, firmowanej znanymi markami.

Oprócz części handlowej, do użytku klientów przekazana zostaje również strefa rozrywkowa. Odwiedzający będą  mogli skorzystać z obszernej sali do zabaw dla dzieci nowej strefy food-court czy też przestronnego tarasu na 1. piętrze. Dzięki zaproponowanym zmianom Galeria Morena stanie się nie tylko komfortowym miejscem dla klientów, którzy odwiedzają ją z myślą o zrobieniu zakupów, ale także dla tych, którzy chcą aktywnie i miło spędzić czas z rodziną lub przyjaciółmi.

Wychodząc naprzeciw trendom i oczekiwaniom klientów, w Galerii Morena nie zabraknie także nowych sklepów z asortymentem sportowym. Nowymi najemcami, którzy podpisali już umowę na wynajem powierzchni, są: Trygon Sport, 4F i Martes Sport. Uzupełnieniem idei promowania zdrowego i aktywnego trybu życia, będzie nowoczesny fitness klub Calypso o powierzchni 1 200 m kw., oferujący kompleksowe i profesjonalne usługi trenerów i dietetyków.

W dniach 20-22 maja w Galerii Morena trwa Wielkie Otwarcie dla klientów. W tym czasie klienci centrum handlowego mogą podziwiać pokaz gotowania na żywo Roberta Sowy, spotkać się z bohaterami filmu "Kung Fu Panda 3", piłkarzami Lechii Gdańsk oraz aktorami: Tomaszem Karolakiem i Maciejem Musiałem. Ponadto, rad stylistycznych będą udzielać Maja Sablewska oraz Jessica Mercedes. Dodatkowo, każdy klient, który dokona w sklepach Galerii Morena zakupu na kwotę minimum 75 PLN lub kupi produkty za minimum 150 PLN w hipermarkecie Carrefour, będzie miał szansę na wygraną Fiata 500. Wielki finał konkursu odbędzie się 1 czerwca o godzinie 19.00.

Zakończona rozbudowa to nie koniec działań Carrefour Polska w tym obiekcie. W następnych miesiącach zostaną oddane do użytku nowe restauracje w strefie food-court plac zabaw dla dzieci Kinderplaneta, sklep Komfort oraz kino Cinema 3D, które umocnią pozycję Galerii Morena wśród najlepszych centrów handlowych w Trójmieście.

Aktualne informacje o ofercie i wydarzeniach w Galerii Morena dostępne są na jej fanpage’u na Facebooku.

Dodatkowe informacje

Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.