nowe produkty/usługi handel internet

14 dużych miast dołącza do systemu click&collect sklepu internetowego eCarrefour.pl

11.05.2016 | Carrefour Polska

Mieszkańcy kolejnych miast w Polsce mogą korzystać już z systemu click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl. Do nowej usługi dołączyły: Łódź, Zielona Góra, Poznań, Wrocław, Katowice, Szczecin, Gdańsk, Toruń, Bydgoszcz, Elbląg, Zamość, Olsztyn, Białystok i Lublin.

Usługa click&collect umożliwia bezpłatny odbiór zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour i jest odpowiedzią na panujące na rynku trendy. Carrefour, chcąc zainteresować swoją ofertą jak największa liczbę klientów, rozszerzył właśnie zasięg swojego sklepu internetowego. Zamówione produkty klienci będą mogli odebrać w kolejnych 15 hipermarketach zlokalizowanych w 14 miastach. Tym samym liczba sklepów, które są częścią systemu click&collect wzrasta do 21 sklepów oraz 16 największych miast Polski.

Dla klientów, którzy nie mają możliwości odebrać produktu osobiście, Carrefour umożliwił skorzystanie z usługi kurierskiej w korzystnej i stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.

eCarrefour.pl na początku kwietnia poszerzył również ofertę produktową. Klienci mogą w nim nabyć zarówno artykuły sezonowe, takie jak meble ogrodowe i akcesoria grillowe, jak również sprzęt RTV i AGD oraz asortyment sportowy. Nie zabraknie także produktów dla miłośników gier i motoryzacji. Klienci skorzystać mogą także z licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym, umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.

Ponadto Carrefour, z myślą o klientach korzystających ze smartfonów i tabletów, uruchomił mobilna wersję serwisu, która zwiększa intuicyjność i czytelność strony sklepu na tychże urządzeniach, ułatwiając znacząco robienie zakupów przez urządzenia elektroniczne.

Hipermarkety, które dołączają do projektu click&collect to:

  • Białystok: Carrefour Galeria Zielone Wzgórze, ul. Wrocławska 20
  • Bydgoszcz: Carrefour Galeria Pomorska, ul. Fordońska 141
  • Elbląg: Carrefour CH Ogrody, ul. Dąbka 152
  • Gdańsk: Carrefour Galeria Morena, ul. Schuberta 102 A
  • Katowice: Hipermarket Carrefour, ul. Roździeńskiego 200
  • Lublin: Carrefour Galeria Lubelska, ul. Wincentego Witosa 6
  • Łódź: Carrefour CH Guliwer, ul. Kolumny 6/36
  • Łódź: Carrefour Bałuty, ul. Szparagowa 7
  • Olsztyn: CH Carrefour Olsztyn, ul. Krasickiego 1 B
  • Poznań: Carrefour Galeria Pestka, ul. Solidarności 47
  • Szczecin: Carrefour Galeria Handlowa Turzyn, ul. Bohaterów Warszawy 42
  • Toruń: Carrefour CH Bielawy, ul. Olsztyńska 8
  • Wrocław: Carrefour CH Borek, ul. Gen. Hallera 52
  • Zamość: Carrefour Galeria Lwowska, ul. Lwowska 56
  • Zielona Góra: Carrefour CH Dąbrówka, ul. Dąbrówki 5

Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.