handel towary konsumpcyjne

Ponad 200 produktów dostępnych w największej promocji sieci Carrefour

05.05.2016 | Carrefour Polska

Carrefour rozpoczął swoją największą promocję produktową 1+1 za złotówkę. Tegoroczna akcja promocyjna dotyczy ponad 200 produktów i obejmuje większy asortyment niż we wszystkich dotychczasowych edycjach. Przez dwa tygodnie klienci będą mogli w atrakcyjnych cenach nabyć zarówno produkty spożywcze, jak również artykuły przemysłowe.

Carrefour, który jest inicjatorem wielu atrakcyjnych promocji konsumenckich, po raz kolejny organizuje swoją najpopularniejszą akcję promocyjną, W tym roku asortyment promocyjny obejmuje jednak znacznie więcej produktów. Odwiedzający sklepy Carrefour będą mogli skorzystać z oferty „Kup jeden produkt i weź drugi za 1zł”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup produktu objętego tą promocją, za drugi taki sam zapłacą jedynie złotówkę. Dodatkowo do dyspozycji kupujących dostępnych będzie wiele produktów w atrakcyjnych cenach. Wśród nich nie zabraknie produktów ekologicznych. Artykuły, które włączone zostały do promocji 1+1 za złotówkę to między innymi wędliny, nabiał, napoje oraz tekstylia, kosmetyki i środki czystości.

- Carrefour pozostaje liderem w aspekcie tworzenia pomysłowych i interesujących akcji promocyjnych dla swoich klientów. Jako pierwsi wprowadziliśmy w Polsce promocję 1+1 za złotówkę, która w minionych latach cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony konsumentów - powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – Atrakcyjność i mnogość ofert promocyjnych Carrefour jest doceniana przez kupujących i znacząco wyróżnia nas na tle konkurencji. Jest to również świetna motywacja do jeszcze bardziej wytężonej pracy dla całego zespołu Carrefour - dodał Marcin Olech.

W mediach promocję wspiera nowa odsłona kampanii reklamowej z Napoleonem, po praz pierwszy o charakterze sprzedażowym. Dotychczasowe reklamy komunikowały o istotnych dla marki atrybutach, takich jak zdrowie, jakość, cena, wybór i bliskość. Spoty reklamowe emitowane są w kanałach ogólnopolskich oraz tematycznych. W zależności od formatu sklepu, ilość produktów objętych promocją może się różnić.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.