handel budownictwo/nieruchomości

Carrefour Polska zmodernizował 3 kolejne centra handlowe w Polsce

28.04.2016 | Carrefour Polska

Carrefour kontynuuje dynamiczne tempo modernizacji swoich polskich aktywów. Spółka zakończyła właśnie trzy kolejne inwestycje związane w remodelingiem i rekomercjalizacją centrów handlowych w 2016 roku. Do grona zmodernizowanych obiektów dołączyły galerie w Chojnicach i Starogardzie Gdańskim i centrum handlowe Fordon w Bydgoszczy. Łącznie na przestrzeni ostatnich 20 miesięcy, Carrefour poddał kompleksowemu remodelingowi 12 centrów handlowych w Polsce.

Carrefour Polska podtrzymuje osiągnięte w ubiegłym roku tempo inwestycji w modernizacje swoich obiektów handlowych. Celem tych działań jest spełnienie zmieniających się wymagań najemców i klientów. Podjęte przez Spółkę działania remodelingowe wpływają na zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów oraz ich popularności i konkurencyjności na lokalnych rynkach.

Wszystkie trzy obiekty zostały kompleksowo odświeżone wizualnie. Centra handlowe w Bydgoszczy i Chojnicach zyskały nowe fasady oraz elementy małej architektury wewnętrznej i zewnętrznej, a także zmodernizowane strefy gastronomiczne oraz części wspólne. Wyróżnikiem obiektów są również kolorowe zabudowy stref wejściowych oraz grafiki dekoracyjne wewnątrz, a także funkcjonalne rozwiązania na parkingu, takie jak np. stacje naprawy rowerów czy designerskie stojaki. Dodatkowo, w centrum handlowym  w Starogardzie Gdańskim, przeprowadzono proces rekomercjalizacji obiektu, dzięki któremu została wydzielona strefa foodcoourt, a do grona najemców dołączyły dwie nowe marki: Biesiadowo oraz Western Chicken. W każdym ze zmodernizowanych obiektów odnowiono także hipermarkety Carrefour, które oferują klientom bogaty i różnorodny wybór produktów. Poziom komercjalizacji wszystkich trzech galerii osiągnął 100%.

- Prowadząc kolejne modernizacje w Polsce i oddając do użytku kolejne odnowione galerie handlowe, Carrefour realizuje jeden ze swoich głównych celów - zagwarantowania polskim klientom nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej oraz różnorodnej i ciekawej oferty handlowejmówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji  i Centrów Handlowych. Prowadzone modernizacje przekładają się również na zwiększone zainteresowanie obiektami Carrefour najemców, którzy chętniej podejmują  z nami współpracę oraz przedłużają kolejne umowy najmu. Jest to dla nas bardzo ważne mówi Ronan Martin.

W 2016 roku Carrefour zakończył modernizację łącznie 4 centrów handlowych, a na przestrzeni ostatnich 20 miesięcy, liczba odnowionych obiektów sięgnęła 12. Równolegle sieć kontynuuje dynamiczne inwestycje w remodelingi hiper- i supermarketów oraz sklepów osiedlowych.

Dodatkowe informacje

Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.