handel internet technologie

Już 2,5 miliona osób w zasięgu click&collect sklepu internetowego Carrefour

21.04.2016 | Carrefour Polska

Już nie tylko mieszkańcy Krakowa mogą korzystać z usługi click&collect w sklepie internetowym eCarrefour.pl. Sieć udostępniła właśnie możliwości darmowego odbioru wszystkich zamówionych towarów w 5 hipermarketach w Warszawie. Tym samym całkowity zasięg usługi click&collect sklepu Carrefour sięgnął blisko 2,5 miliona osób. Pozostali klienci sklepu eCarrefour.pl mogą skorzystać z usług kurierskich w jednej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość i miejsce dostarczenia produktu.

Celem sklepu internetowego eCarrefour.pl jest uzupełnienie tradycyjnych kanałów sprzedaży produktów non-food oraz zagwarantowanie konsumentom możliwie najszerszego wyboru. Dotyczy to zarówno asortymentu, różnych możliwości opłacenia zamówienia, jak i wyboru metody dostawy. Dzięki usłudze click&collect klienci mogą odebrać towar we wskazanym przez siebie sklepie, a Carrefour Polska właśnie rozszerzył tę usługę o kolejne placówki w Warszawie. Odbioru zamówienia można teraz dokonać w pięciu warszawskich hipermarketach: Carrefour Wileńska, Carrefour Arkadia, Carrefour Bemowo, Carrefour Reduta i Carrefour Targówek oraz w krakowskim Carrefour Zakopianka. Przy wyborze usługi click&collect klient nie ponosi dodatkowych kosztów przesyłki.

Oprócz możliwości odbioru osobistego, dostępna pozostaje również opcja przesyłki kurierskiej. Zamówiony towar jest wówczas dostarczany pod wskazany adres w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, jest dostarczony do klienta w stałej cenie
9,99 zł.

- Dokładamy starań, aby każda wizyta w naszym sklepie internetowym wiązała się dla klientów z pozytywnym doświadczeniem i była doskonałym uzupełnieniem oferty naszych sklepów tradycyjnychpowiedział Gilles Ballot, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska. Dlatego nieustannie pracujemy nad poszerzaniem oferty handlowej naszego sklepu internetowego oraz nad wdrożeniem nowych rozwiązań dla klientów. Dzięki temu eCarrefour.pl na bieżąco podąża za zmieniającymi się trendami konsumenckimi i każdego miesiąca zyskuje nowych klientów dodał Gilles Ballot.

Poza wdrażaniem nowych opcji wysyłki zamówionych towarów eCarrefour.pl stale rozwija również asortyment dostępnych produktów. Klienci odnajdą w sklepie zarówno duży sprzęt AGD, RTV, skutery i sprzęt fotograficzny, jak i artykuły sezonowe, zoologiczne czy produkty dla dzieci. Oferta sklepu jest podzielona na 11 głównych kategorii i kilkadziesiąt podkategorii, w których mieści się ponad 1000 artykułów przemysłowych z najważniejszych segmentów sprzedaży. Oprócz bogatego i różnorodnego wyboru produktów, eCarrefour.pl oferuje również najwyższą jakość obsługi – klienci otrzymują natychmiastową odpowiedź na pytania przesłane mailowo. Do ich dyspozycji oddano również specjalną infolinię, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-22, oraz w soboty między godziną 8 a 16.

Carrefour Polska uruchomił swój sklep internetowy w grudniu 2015 roku. eCarrefour.pl jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania konsumentów na polskim rynku. Po wdrożeniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy. Firma kontynuuje swoją strategię udostępnienia bogatego i różnorodnego asortymentu, który jest zawsze dostępny tam, gdzie oczekują tego klienci.

Dodatkowe informacje o eCarrefour.pl:

Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.

W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia nie tylko transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.