nowe produkty/usługi handel internet

eCarrefour.pl rozszerza asortyment o nowe kategorie

07.04.2016 | Carrefour Polska

Wraz z nadejściem wiosny sklep internetowy eCarrefour.pl poszerzył swoją ofertę o nowe kategorie non-food. Klienci mogą już składać zamówienia na duży wolnostojący sprzęt AGD, a także produkty z asortymentu sezonowego: rowery, produkty z kategorii „dom i ogród” oraz artykuły zoologiczne. Nowy sklep wyróżnia się wysoką jakością obsługi oraz ekspresową wysyłką towaru w jednej cenie 9,99 zł.

Carrefour Polska uruchomił swój sklep internetowy w grudniu 2015 roku. eCarrefour.pl stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów sprzedaży firmy i jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania konsumentów na polskim rynku. Po czterech miesiącach od debiutu asortyment sklepu został rozszerzony o kilkaset nowych produktów.

W kategorii dużego sprzętu AGD klienci mogą teraz znaleźć takie urządzenia jak pralki, lodówki, kuchnie oraz zmywarki. Z kolei zwolennicy aktywnego wypoczynku i turystyki skorzystają z wyboru rowerów w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się zarówno rowery górskie, jak i turystyczne oraz dziecięce. Po aktualizacji w ofercie sklepu eCarrefour.pl jest już ponad 1000 artykułów z najważniejszych segmentów sprzedaży, takich jak: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny. Każdy klient, ceniący sobie czas i wygodę, może skorzystać z bogatego wyboru produktów w jedenastu kategoriach i kilkudziesięciu podkategoriach, które są stale rozbudowywane.

eCarrefour.pl oferuje również najwyższą jakość obsługi – klienci otrzymują natychmiastową odpowiedź na przesłane zapytania, a zamówiony towar jest dostarczany pod wskazany adres w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w stałej cenie 9,99 zł.

Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy. Firma kontynuuje swoją strategię udostępnienia bogatego i różnorodnego asortymentu, który jest zawsze dostępny tam, gdzie oczekują tego klienci.

Dodatkowe informacje o eCarrefour.pl:

Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.

W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia nie tylko transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw pod marką własną.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw pod marką własną.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.