Instytut GfK Polonia rozbudowuje zespół jakościowy
Warszawa, 12 stycznia 2016 r. – Do zespołu jakościowego instytutu GfK Polonia dołączyło trzech ekspertów – Marta Bierca, Robert Wierzbicki oraz Agata Kępińska.
Marta Bierca objęła stanowisko Industry Lead i odpowiada za badania jakościowe sektora FMCG. Wcześniejsze, ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w CPC jako konsultant ds. badań jakościowych oraz jako badacz w Ipsos ASI / Synovate.
Specjalistka w zakresie badań jakościowych: FGI, IDI, diady, etnografia, jakościowe testy reklamy i komunikacji. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży FMCG, mediów, reklamy, finansów i ubezpieczeń oraz usług.
Z wykształcenia socjolog i etnolog, obecnie w trakcie doktoratu z zakresu przemian ról rodzicielskich we współczesnej Polsce na Uniwersytecie SWPS.
Robert Wierzbicki objął stanowisko Project Managera.
Z badaniami rynku związany od ponad 12 lat. Przez ostatnie dwa lata pracował w IQS, głównie dla marek alkoholowych, badając trendy konsumenckie na polskim rynku. Przez długi czas był również związany z agencją Esteem Brand Strategies, zajmującą się strategią marki, gdzie zajmował stanowisko Market Analyst Director. W ramach Esteem był zaangażowany w projekty badawczo-strategiczne dla klientów z wielu różnych branż. Wielokrotnie koordynował badania międzynarodowe, monitorując przebieg procesów, jaki i analizując wiedzę pozyskaną z różnych rynków.
Specjalista w dziedzinie badań jakościowych. Swobodnie posługuje się różnymi technikami jakościowymi – od etnografii, po warsztaty strategiczne. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży FMCG, finansów, usług, telekomunikacji oraz energetyki.
Z wykształcenia socjolog.
Agata Kępińska objęła stanowisko Junior Researcher.
Przed rozpoczęciem pracy w instytucie GfK, zajmowała się badaniami społecznymi w jednostkach badawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracowała również z Center for Deliberative Democracy Uniwersytetu Stanford przy realizacji badania autorską metodą uczelni oraz z Pracownią Badań i Innowacji Społecznych STOCZNIA w charakterze badacza jakościowego. Jako freelancer realizowała badania ewaluacyjne z wykorzystaniem metod etnograficznych i założeń action research.
Z wykształcenia socjolog.
informacje o firmie
GfK
GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 13 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.
Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o ich klientach.
informacje o firmie
GfK
GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 13 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.
Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o ich klientach.