wydarzenia sport ekonomia/biznes/finanse

MasterCard nowym Sponsorem Premium i oficjalnym dostawcą płatności na Zawodach Hahnenkamm w Kitzbühel

28.12.2015 | MasterCard

MasterCard ogłosił, że został nowym Sponsorem Premium oraz oficjalnym dostawcą płatności na Zawodach Hahnenkamm w Kitzbühel. Zawody Hahnenkamm, które tym razem odbędą się w dniach 19-24 stycznia 2016 r., są uznawane za bardzo ważny punkt w kalendarzu corocznych międzynarodowych zimowych wydarzeń sportowych.

Widowiskowe zjazdy na legendarnych trasach Streif i Ganslernhang przyciągają co roku prawie sto tysięcy kibiców i ponad 300 mln widzów telewizyjnych* w Europie. Narciarstwo jest zdecydowanie najpopularniejszym sportem zimowym wśród Europejczyków, a Kitzbühel jest uznawane za najlepszy ośrodek sportów narciarskich w Europie.

„Obecność MasterCard na ważnych wydarzeniach sportowych jest istotnym sposobem na zaoferowanie konsumentom i fanom z całego świata bezcennych przeżyć, które są ściśle powiązane z ich własnymi pasjami. Z ogromną radością staramy się sprawić, aby to wydarzenie stało się niezapomniane, oferując łatwy i prosty dostęp do atrakcji najbardziej legendarnej sportowej miejscowości w austriackich Alpach” - mówi Cristina Saccà, Head of Marketing Central Eastern Europe at MasterCard.

Działania MasterCard podczas zawodów narciarskich będą wyraźnie skierowane do fanów i kibiców sportów narciarskich: osoby, które na miejscu dokonają płatności bezgotówkowych, będą miały szansę wylosować miejsce w loży MasterCard Lounge, umiejscowionej tuż obok finałowego skoku na trasie Streif. Na miejscu czekają na nich również bezcenne niespodzianki oraz przywileje, takie jak szybki dostęp do najbardziej spektakularnych spośród wszystkich wydarzeń narciarskich.

„Jesteśmy dumni z tego, że Zawody Hahnenkamm zdobyły nowego partnera w postaci wiodącej globalnej marki MasterCard. Jest to oczywiste potwierdzenie wysokiego statusu imprezy” - mówi Philipp Radel, CEO Weirather-Wenzel & Partner, partnera marketingowego Klubu Narciarskiego Kitzbühler (Kitzbühler Ski Club, K.S.C.).

Płatności bezgotówkowe - nowe usługi w Kitzbühel 

Jako oficjalny dostawca płatności na miejscu, MasterCard zaoferuje wiele opcji pozwalających na dokonywanie wygodnych płatności bezgotówkowych, w tym zbliżeniowych. Od zakupu biletów na wszystkich bramkach wejściowych oraz w Internecie przez wybrane miejsca w rejonie mety, aż po punkty gastronomiczne w centrum miejscowości Kitzbühel - goście będą mieli możliwość bezgotówkowej zapłaty za pomocą kart MasterCard lub Maestro. Jest to wyjątkowa usługa, jeśli chodzi o zimowe imprezy sportowe, podczas których szybkość liczy się nie tylko na zjeździe, ale również w kolejkach do kas.

Dzięki MasterCard kibice po raz pierwszy będą mieli możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych we wszystkich, głównych punktach imprezy. Zawody Hahnenkamm po raz kolejny podnoszą poprzeczkę w standardach jakości obsługi” – komentuje Michael Huber, Prezes Kitzbühler Ski Club (K.S.C.).

MasterCard jest sponsorem i partnerem najważniejszych międzynarodowych wydarzeń sportowych, takich jak Liga Mistrzów UEFA czy turniej French Open w Paryżu, a od teraz będzie również obecny w sportach zimowych.

 

informacje o firmie

O MasterCard:

MasterCard (NYSE:MA) jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard sprawiają, że czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy czy zarządzaniem finansami są łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Śledź nas na Twitterze @MasterCardPL, przyłącz się do dyskusji na Beyond The Transaction Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowsze informacje z Centrum Prasowego MasterCard.

O Zawodach Hahnenkamm:

Zawody Hahnenkamm są organizowane od 1931 r. przez Klub Narciarski Kitzbühler (Kitzbühler Ski Club, K.S.C.). Zjazd na tzw. trasie "Streif" uznawany jest za najbardziej spektakularny wyścig zjazdowy w kalendarzu Narciarskiego Pucharu Świata FIS, z 80-metrowymi skokami, zboczami o nachyleniu sięgającym 85% oraz prędkościami dochodzącymi do 140 km/h. Zwycięstwo w Kitzbühel uznawane jest, obok sukcesu na Olimpiadzie lub Mistrzostwach Świata, za niezwykle istotny punkt w karierze sportowca. W Kitzbühel obecnych jest ponad 700 przedstawicieli mediów z ponad 30 krajów świata. Zawody relacjonuje ok. 45 stacji telewizyjnych i 30 radiowych. Cztery zjazdy odbywające się w trakcie weekendu generują ponad 180 godzin czasu telewizyjnego oraz ponad 300 mln kontaktów telewizyjnych w Europie.

www.hahnenkamm.com

O WWP Weirather-Wenzel & Partner:

Grupa WWP jest niezależną sportową agencją marketingową o ponad 25-letnim doświadczeniu. Nasz zespół składający się z ponad 90 ekspertów od sportu i komunikacji dba o interesy naszych klientów w 8 europejskich lokalizacjach. Nadajemy markom wartość emocjonalną poprzez pozytywne emocje związane ze sportem. Wierzymy w ducha sportu i partnerstwa. Towarzyszymy naszym klientom korporacyjnym w trakcie tworzenia i oceny strategii sponsoringowych oraz kampanii informacyjnych. WWP od 1997 r. jest partnerem marketingowym Klubu Narciarskiego Kitzbühler (Kitzbühler Ski Club, K.S.C.) i odpowiada za pozyskiwanie sponsorów oraz funkcjonowanie KitzRaceClub, który każdego dnia podczas weekendu zjazdowego obsługuje ponad 1000 gości VIP.

www.wwp-group.com

informacje o firmie

O MasterCard:

MasterCard (NYSE:MA) jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard sprawiają, że czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy czy zarządzaniem finansami są łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Śledź nas na Twitterze @MasterCardPL, przyłącz się do dyskusji na Beyond The Transaction Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowsze informacje z Centrum Prasowego MasterCard.

O Zawodach Hahnenkamm:

Zawody Hahnenkamm są organizowane od 1931 r. przez Klub Narciarski Kitzbühler (Kitzbühler Ski Club, K.S.C.). Zjazd na tzw. trasie "Streif" uznawany jest za najbardziej spektakularny wyścig zjazdowy w kalendarzu Narciarskiego Pucharu Świata FIS, z 80-metrowymi skokami, zboczami o nachyleniu sięgającym 85% oraz prędkościami dochodzącymi do 140 km/h. Zwycięstwo w Kitzbühel uznawane jest, obok sukcesu na Olimpiadzie lub Mistrzostwach Świata, za niezwykle istotny punkt w karierze sportowca. W Kitzbühel obecnych jest ponad 700 przedstawicieli mediów z ponad 30 krajów świata. Zawody relacjonuje ok. 45 stacji telewizyjnych i 30 radiowych. Cztery zjazdy odbywające się w trakcie weekendu generują ponad 180 godzin czasu telewizyjnego oraz ponad 300 mln kontaktów telewizyjnych w Europie.

www.hahnenkamm.com

O WWP Weirather-Wenzel & Partner:

Grupa WWP jest niezależną sportową agencją marketingową o ponad 25-letnim doświadczeniu. Nasz zespół składający się z ponad 90 ekspertów od sportu i komunikacji dba o interesy naszych klientów w 8 europejskich lokalizacjach. Nadajemy markom wartość emocjonalną poprzez pozytywne emocje związane ze sportem. Wierzymy w ducha sportu i partnerstwa. Towarzyszymy naszym klientom korporacyjnym w trakcie tworzenia i oceny strategii sponsoringowych oraz kampanii informacyjnych. WWP od 1997 r. jest partnerem marketingowym Klubu Narciarskiego Kitzbühler (Kitzbühler Ski Club, K.S.C.) i odpowiada za pozyskiwanie sponsorów oraz funkcjonowanie KitzRaceClub, który każdego dnia podczas weekendu zjazdowego obsługuje ponad 1000 gości VIP.

www.wwp-group.com