media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

ING wznawia kampanię wizerunkową „Liczą się ludzie”

07.10.2015 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W nowej kampanii marketingowej ING Bank Śląski przypomina swoje hasło i filozofię działania - „Liczą się ludzie”.

Wznawiając działania wizerunkowe bank chce pokazać, że za tą ideą stoją konkretne działania. Przez ostatni rok ING Bank Śląski podjął szereg inicjatyw, które mają upraszczać bankowanie:

  • Usługa „Migam” – dzięki niej osoby niesłyszące mogą swobodnie korzystać z oddziałów banku. ING oferuje w nich usługę tłumacza polskiego języka migowego, realizowaną online za pomocą połączenia wideo.
  • System „Moje ING” - nowy system bankowości mobilnej i internetowej tworzony razem z klientami banku. Moje ING wprowadzi proste, intuicyjne i mobilne rozwiązania wspierające zarządzanie codziennymi finansami. Udostępnienie systemu planowane jest jeszcze w tym roku.
  • Darmowe WiFi w oddziałach ING - klienci odwiedzający oddziały mogą korzystać w nich z darmowego internetu.
  • Projekt „Po Prostu” - inicjatywa upraszczania komunikacji z klientami m.in. języka, dokumentów i warstwy wizualnej. Wszystko po to, bankowy był przystępny i zrozumiały dla każdego klienta. W ramach projektu bank zmienił już kilkaset pism i dokumentów.

W końcowej scenie spotów TV pojawiają się wizerunki pracowników banku. ING chce podkreślić tym samym ich zaangażowanie w realizowane inicjatywy zgodne z hasłem „Liczą się ludzie”.

Nowym elementem kampanii jest spot telewizyjny i internetowy skierowany do osób niesłyszących - przygotowany w konwencji filmów wizerunkowych - który informuje o usłudze „Migam”.

Spoty są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

  • Tytuł kampanii: Liczą się ludzie
  • Start kampanii: 4 października
  • Narzędzia:
    • TV: 30‘ - 2 spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; spot „Migam”
    • Internet: VOD, display, social media;
    • OOH: siatki wielkoformatowe, komunikacja miejska w wybranych miastach
    • Materiały w placówkach banku
  • Kreacja: Brain
  • Media: Lowe Media

 

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie