handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Nowy program lojalnościowy w sklepach Carrefour
Carrefour po raz kolejny zaskakuje swoich klientów proponując im oryginalny program lojalnościowy. Album z przepisami kulinarnymi – „Disney. Gotuj z nami!”, to skierowana do najmłodszych publikacja z popularnymi postaciami Disneya, która łączy zabawę i naukę gotowania ze zdrowym odżywianiem.
W albumie dostępnym we wszystkich hiper i supermarketach Carrefour w Polsce, pojawiają się postacie z najpopularniejszych filmów Disneya, m.in.: Myszka Miki i Przyjaciele, Kubuś Puchatek czy Wróżki. Celem akcji jest promowanie wśród najmłodszych zdrowych nawyków żywieniowych, takich jak włączanie owoców, warzyw i orzechów do codziennej diety czy zastępowanie pełnotłustych wyrobów mlecznych, tymi o obniżonej zawartości tłuszczu. Jest to element prowadzonej przez Carrefour kampanii „Z miłości do zdrowia”, w której ramach od 2013 roku sieć promuje wśród Polaków zdrowie odżywianie oraz aktywność fizyczną.
– Carrefour nieustannie inwestuje w atrakcyjne i innowacyjne formy promocji. Poprzez ciekawe działania marketingowe pragniemy zachęcić klientów do odkrywania bogatego i różnorodnego asortymentu naszych sklepów oraz do poznawania pojawiających się w nim nowości – mówi Robert Noceń, Dyrektor Carrefour Polska ds. Eksploatacji Hipermarketów. Album „Disney. Gotuj z nami!” to element nowatorskiej akcji promocyjnej zachęcającej do zdrowego, rodzinnego gotowania. Jestem przekonany, że dzięki tej publikacji wielu naszych klientów będzie zwracało większą uwagę na swoją dietę i korzystało z szerokiej oferty zdrowych produktów dostępnych w naszych hipermarketach – dodaje Robert Noceń.
„Disney. Gotuj z nami!” to album pełen zdrowych przepisów inspirowanych filmami animowanymi Disneya. Zawiera on ponad dwadzieścia inspirujących dań na każdą porę dnia – są tu pomysły na odżywcze śniadania, ciekawe przekąski oraz pyszne dania obiadowe i dodatki. W proponowanym menu nie zabraknie również dużej ilości warzyw i owoców oraz ciekawych propozycji podania posiłków. Piękne ilustracje najpopularniejszych postaci Disneya, można uzupełnić aż 120 kolorowymi naklejkami, które otrzymuje się za darmo
w zamian za zrobione w sieci zakupy.
Publikacja dostępna jest już we wszystkich hipermarketach Carrefour oraz supermarketach Carrefour Market. Za każde wydane 40 zł w hipermarketach lub 20 zł w supermarketach, a także za zakup specjalnie oznaczonych produktów partnerów akcji, klienci otrzymają pakiet 4 naklejek uzupełniających album. Sam album kosztuje 9,99 zł. Albumy i pakiety z naklejkami będą dostępne w sklepach objętych promocją do 5 października lub do wyczerpania zapasów.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.