sport media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
KRAUSE na start: kolejny Rajd Polski w doborowym towarzystwie partnerów
Firma KRAUSE, lider na rynku drabin, pomostów i rusztowań, od lat opiera swoją komunikację na sponsoringu sportowym, koncentrując się na rajdach samochodowych. Najlepszym przykładem jest coroczny Rajd Świdnicki KRAUSE oraz zakończony w ubiegły weekend LOTOS 72. Rajd Polski, w którym firma wystąpiła w roli partnera imprezy.
Rajdy samochodowe są niezwykle widowiskową dyscypliną. Dźwięk silników, zapach benzyny, doborowa stawka kierowców oraz rywalizacja na najwyższym sportowym poziomie, przyciągają na trasy tłumy kibiców. Dzięki wyjątkowej popularności oraz uczestnictwie takich gwiazd jak Robert Kubica, imprezy rajdowe stają się także cenionym narzędziem marketingowym, które chętnie wykorzystują producenci z branży motoryzacyjnej, choć nie tylko. – Sporty motorowe to niezwykle wymagająca grupa dyscyplin, w których liczy się precyzja, skuteczność i szybkość działania – stawką jest bowiem zdrowie i życie kierowców. Ta charakterystyka idealnie pasuje do misji naszej firmy, w którą na stałe wpisane są niepodważalna jakość, bezpieczeństwo oraz niezawodność. Imprezy rajdowe są zatem dla nas naturalnym wyborem, jeśli mówimy o inwestycjach marketingowych – wyjaśnia Magdalena Moczurad z firmy KRAUSE.
LOTOS 72. Rajd Polski, który w tym roku odbył się w dniach 2-5 lipca tradycyjnie w Mikołajkach, to druga z kolei edycja, w którą zaangażowała się firma KRAUSE. Jako ceniony specjalista w dostarczaniu niestandardowych, profesjonalnych rozwiązań do pracy na wysokości dla różnych gałęzi przemysłu, KRAUSE odpowiadał za budowę konstrukcji specjalnej, stanowiącej linię startu i mety wyścigu. To na niej, obok innych partnerów imprezy, widoczne było logo producenta. Firma oferowała także pomoc techniczną organizatorom.
Powszechnie wiadomo, że sponsoring wydarzeń sportowych korzystnie wpływa na budowanie wizerunku firmy, zwiększa świadomość marki oraz produktów sygnowanych jej znakiem. Co więcej, badania potwierdzają, że taka forma promocji jest dobrze odbierana przez grupy docelowe. – Wierzymy, że udział w kolejnej edycji Rajdu Polski spotkał się z pozytywnym przyjęciem ze strony naszych potencjalnych odbiorów, którzy stanowili dużą część publiczności, oraz pozwoli nam skutecznie wzmacniać wizerunek, jako niezawodnego partnera tak w domu, jak i biznesie – podsumował Bogdan Harmaty, przedstawiciel sponsora.