handel internet ekonomia/biznes/finanse
Aleo bloguje o zakupach
ALEO.com, platforma zakupowa firm, uruchomiła blog. Czytelnicy znajdą tam eksperckie artykuły o zakupach firmowych, najnowsze informacje z rynku, ciekawe infografiki.
Blog dostępny pod adresem https://aleo.com/pl/blog jest skierowany do osób, które w firmach i przedsiębiorstwach odpowiadają za procesy zakupowe. Artykuły obejmują tematykę profesjonalnych i nowoczesnych zakupów, optymalizacji procesów zakupowych oraz możliwości dokonania oszczędności w firmie.
„Chcemy, by blog był inspiracją dla profesjonalnych kupców, jak również przystępnym i ciekawym źródłem wiedzy dla pozostałych osób, które zajmują się zakupami w firmie lub nadzorują firmowe wydatki. Wierzymy, że to narzędzie dostarczy czytelnikom rzetelnych informacji o procesach zakupowych, do których będą chętnie wracać” – powiedział Bartosz Traczyk, prezes ING Usługi dla Biznesu.
Dotychczas na blogu ukazało się 8 artykułów:
- Po co firmie kupiec?
- 10 dobrych praktyk zakupowych w firmie
- Zapytanie ofertowe – dlaczego warto?
- 5 kategorii zakupowych, w których twoja firma zaoszczędzi
- Weryfikowanie ofert i warunków współpracy z dostawcami
- Jak napisać dobre zapytanie ofertowe?
- Jak promować firmę w internecie ZA DARMO?
- Jak oszczędzać na zakupach usług drukarskich?
Artykuły powstają przy merytorycznym wsparciu specjalistów ALEO.com, specjalistów odpowiedzialnych w ING Banku Śląskim za obszar zakupów i relacje z dostawcami oraz klientów – użytkowników platformy.
Przypomnijmy, że platforma ALEO.com to pierwsze na polskim rynku otwarte kompleksowe i zaawansowane narzędzie do zarządzania procesem zakupowym dla firm. Z Aleo mogą korzystać firmy reprezentujące różne branże, takie jak: usługi, produkcja, handel. Platforma umożliwia kupcom m.in.: prowadzenie elektronicznych zapytań ofertowych (eRFx) oraz negocjacje cen poprzez aukcje zakupowe. Dostawcy (sprzedający) mogą promować swoje produkty i usługi przez profesjonalny profil firmy, katalog produktów z funkcją dedykowanych cenników. Dla nich ALEO.com prowadzi monitoring przetargów publicznych i informuje o najnowszych przetargach w ich branży.
W 2014 roku platforma ALEO.com otrzymała szereg prestiżowych wyróżnień m.in.: produkt roku w rankingu IT@BANK 2014, a także najbardziej innowacyjna platforma cyfrowa w konkursie Innovation Award Media Trendy.
Więcej informacji na: https://aleo.com/pl, https://aleo.com/pl/blog
kontakt dla mediów

Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ingbank.pl

Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ingbank.pl

Ewa Szerszeń
ewa.szerszen@ingbank.pl

Miłosz Gromski
milosz.gromski@ingbank.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów

Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ingbank.pl

Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ingbank.pl

Ewa Szerszeń
ewa.szerszen@ingbank.pl

Miłosz Gromski
milosz.gromski@ingbank.pl