handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Carrefour Polska wyróżniony na zjeździe UNI Europa Commerce w Gdańsku

18.06.2015 | Carrefour Polska

Prowadzenie przez Carrefour Polska otwartego dialogu ze związkami zawodowymi we wszystkich lokalizacjach i na wszystkich poziomach zyskało uznanie Krajowej Sekcji Handlu NSZZ „Solidarność”, czego wyrazem było przyznanie „Wyróżnienia za prowadzenie dialogu z Organizacją Związkową NSZZ „Solidarność””, wręczonego w czasie zjazdu UNI Europa Commerce - europejskiej federacji związków zawodowych z sektora handlu.

Wyróżnienie przyznane Carrefour Polska podczas organizowanego po raz pierwszy w Polsce zjazdu europejskich związków zawodowych sektora handlu, jest szczególnie istotne, gdyż zostało przyznane Carrefour, jako jedynej firmie z branży handlowej i po raz pierwszy w historii zjazdów UNI Europa Commerce.

Justyna Orzeł, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich Carrefour Polska, odbierając wyróżnienie w imieniu Carrefour Polska, powiedziała:

„Dialog jest jedną z kluczowych wartości wspieranych i promowanych przez kierownictwo grupy Carrefour na świecie. Jesteśmy przekonani, że tylko formuła dialogu społecznego, realizowana pomiędzy pracodawcą i związkami zawodowymi, jest gwarancją szacunku i partnerstwa we wzajemnych relacjach.”

Wyróżniona formuła dialogu społecznego już od wielu lat wpisuje się w strategię działania Carrefour na poziomie międzynarodowym, a także gruncie polskim. Polityka personalna promująca dialog społeczny w Carrefour Polska zachęca i zobowiązuje pracowników wszystkich szczebli do aktywnego zaangażowania. W całej Polsce, przy aktywnym wsparciu dyrektorów hiper i supermarketów Carrefour, organizowane są akcje „otwartych drzwi”, które umożliwiają zatrudnionym bezpośredni kontakt z przedstawicielami związków zawodowych.

„Wyróżnienie przyznane przez tak wymagającą i ważną dla nas stronę, jaką są związki zawodowe, stanie się dla nas motywacją do dalszego doskonalenia formuły dialogu społecznego w Carrefour Polska. Podkreślenia wymaga kluczowa rola pracowników Carrefour Polska, reprezentujących z jednej strony związki zawodowe, a z drugiej dyrekcje placówek, którzy każdego dnia włączają się w proces tworzenia pomostu zrozumienia pomiędzy stronami dialogu”, zadeklarowała Dyrektor Justyna Orzeł.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.