media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Srebro dla kampanii ING „Albo realizujemy, albo snujemy” w konkursie KTR

18.05.2015 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Kampania ING Banku Śląskiego „Albo realizujemy, albo snujemy” zdobyła srebrny miecz w konkursie KTR, organizowanym przez Klub Twórców Reklamy. Działania reklamowe banku uzyskały jeszcze 4 inne wyróżnienia.

Podczas uroczystej gali polskiego konkursu KTR, która odbyła się 14 maja w Warszawie, nagrodzono najlepsze i najciekawsze prace budujące krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce. Działania reklamowe ING Bank Śląskiego zostały pięciokrotnie wyróżnione przez jury konkursu.

Bank zdobył srebrny miecz KTR w kategorii „Kampania”, za akcję „Albo realizujemy, albo snujemy”, promującą pożyczkę gotówkową. Emitowane w ramach tej kampanii spoty „Garbus” i „Foto” zostały także wyróżnione dwiema srebrnymi nagrodami w kategorii „Film”. ING otrzymał również srebrny miecz w kategorii „Ilustracje” - w ramach niecodziennej kampanii „Liczą się ludzie”, spod rąk ponad 20 polskich ilustratorów w ciągu kilku tygodni wyszło 150 unikalnych ilustracji, obrazujących cele i plany Polaków. Za prowadzone w ramach tej kampanii działania PR bank otrzymał brązowe wyróżnienie.

- Konkurs KTR stawia zgłaszającym poprzeczkę bardzo wysoko, dlatego 5 nagród dla ING to potwierdzenie, że nasza praca jest zauważana i doceniana, co więcej w tegorocznej edycji konkursu żaden inny bank nie zdobył aż tylu nagród. Srebrne miecze za „Film - usługi finansowe” cieszą nas tym bardziej, że w tej podkategorii nie przyznano w tym roku złotej nagrody – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Na gali KTR wręczono ogółem 145 nagród, w tym 18 złotych, 62 srebrnych i 65 brązowych. Rekordowa liczba 1104 zgłoszeń tegorocznej edycji była oceniana przez 80-osobowe jury pod przewodnictwem Jona Williamsa, Chief Creative Officera w Grey EMEA. Nagrodzone prace można zobaczyć na stronie http://www.ktr.org.pl/nagrody-ktr-2015/

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie