media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
ERGO Hestia stawia wyzwanie przed społecznością: zadanie specjalne czeka na ubezpieczeniowym Forum Idei
Od początku roku na ubezpieczeniowym Forum Idei ERGO Hestii ponad 200 zarejestrowanych użytkowników zgłosiło już 55 pomysłów, pod którymi znalazło się przeszło 400 komentarzy. Od dziś w serwisie crowdsourcingowym ubezpieczyciela na użytkowników czeka nowe wyzwanie – na jego rozwiązanie mają dwa tygodnie. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone!
Każdy internauta od początku roku ma możliwość realnego wpływu na kształt ubezpieczeń. Zasada jest prosta – zgłoszony pomysł na usprawnienie lub nowy produkt musi zyskać poparcie społeczności. Każdy z użytkowników za aktywność na Forum otrzymuje punkty, które następnie może inwestować w konkretne pomysły. Firma wdroży te pomysły, które zyskają poparcie społeczności i są rentowne.
Dotychczas tylko użytkownicy mogli zgłaszać nowe pomysły i dyskutować na temat propozycji dodanych przez innych użytkowników. Oprócz zbierania inicjatyw od użytkowników, ERGO Hestia zachęcać będzie społeczność Forum Idei do oceniania rozwiązań i propozycji firmy. Przez kolejne dwa tygodnie użytkownicy będą mieli szansę wykazania się i opracowania rozwiązań, które mógłby wprowadzić ubezpieczyciel, aby ubezpieczenia stały się bardziej namacalne. W planach są kolejne specjalne zadania dla społeczności, w których firma będziemy zadawać pytania, sugerować rozwiązania, testować nowości wspólnie z klientami.
- ERGO Hestia za pomocą Forum Idei zamierza wprowadzać usprawnienia i produkty, które jeszcze lepiej będą odpowiadać na potrzeby klientów – mówi Maciej Kuźmicz, dyrektor Biura Komunikacji w ERGO Hestii.
- W zadaniu specjalnym zadajemy konkretne pytanie społeczności; odpowiedzi naszych użytkowników będą dla nas inspiracją przy pracach nad nowymi produktami czy procesami opieki nad klientem. To narzędzie daje nam niepowtarzalną możliwość informacji zwrotnej od klientów jeszcze zanim wprowadzimy dane rozwiązanie, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie do oczekiwań odbiorców naszych produktów i usług – podsumowuje Maciej Kuźmicz.
W ramach pierwszego zadania specjalnego, ERGO Hestia poprosiła użytkowników Forum o odpowiedzi na pytania:
- W jaki sposób ubezpieczenie może stać się namacalne?
- Jak klient może poczuć że jest dobrze chroniony?
- Jak ubezpieczyciel może sprawić by klient, który nie doświadczył likwidacji szkody był w stanie „sprawdzić działanie ubezpieczeń”?
- Jak ubezpieczyciel może sprawić by klient, który nie jest ubezpieczony poza obowiązkowymi ubezpieczeniami poczuł, jak dobrze jest być ubezpieczonym?
Odpowiedzi powinny odnosić się do przynajmniej trzech punktów styku klienta z ubezpieczycielem.
Ubezpieczyciel dał społeczności 2 tygodnie na przesłanie propozycji, która w dowolnej formie (opis, rysunki, pliki multimedialne, prezentacja) odniesie się do matrycy punktów styku klienta z towarzystwem ubezpieczeń.
Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone - nagroda główna to iPad.
Forum Idei jest otwarte. Mogą z niego skorzystać nie tylko klienci firmy: zaproszeni są także agenci ubezpieczeniowi oraz wszyscy, którzy chcą wpływać na ubezpieczenia w Polsce.
kontakt dla mediów
Marcin Żebrowski
media@ergohestia.pl
tel: 727 024 270
informacje o firmie
***
Informacje o Grupie Ergo Hestia
Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA i STU na Życie Ergo Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 3 markami: Ergo Hestia, MTU oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Grupie zaufało ponad 3,6 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. Co roku pomagamy w 480 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy Ergo Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy Ergo Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.
kontakt dla mediów
Marcin Żebrowski
media@ergohestia.pl
tel: 727 024 270
informacje o firmie
***
Informacje o Grupie Ergo Hestia
Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA i STU na Życie Ergo Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 3 markami: Ergo Hestia, MTU oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Grupie zaufało ponad 3,6 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. Co roku pomagamy w 480 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy Ergo Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy Ergo Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.