handel media/marketing/reklama

Meble ogrodowe po raz pierwszy w Punktomanii MAKRO

Warszawa, 17 marca 2015 r.: Pod hasłem „Ogród w dobrym stylu” rozpoczęła się wiosenna edycja popularnej wśród klientów MAKRO Punktomanii. Po raz pierwszy w akcji pojawiają się ekskluzywne meble ogrodowe i grille, na zakup których można otrzymać 50 proc. rabatu.

Punktomania to program lojalnościowy adresowany do klientów sieci MAKRO. W bieżącej edycji akcji każdy klient, która wyda 50 zł brutto na zakupy, otrzyma specjalną naklejkę z 1 punktem do przyklejenia na Karcie Kolekcjonerskiej. Zebranie odpowiedniej liczby naklejek uprawnia do skorzystania z 50-procentowego rabatu na ekskluzywne meble ogrodowe
i grille, które po raz pierwszy dostępne są w Punktomanii.

Jakość, praktyczność i nowoczesny design

Meble ogrodowe i grille objęte programem Punktomanii wyróżniają pomysłowe i praktyczne rozwiązania np. zestaw wypoczynkowy ze stolikiem wyposażonym w panel solarny, który w dzień kumuluje energię słoneczną, a wieczorem oddaje ją, łagodnie podświetlając mebel od spodu. Ciekawym rozwiązaniem jest wielofunkcyjna sofa, która w prosty sposób zamienia się w wygodną leżankę, a półokrągły baldachim osłania od słońca. Ponadto oferowane produkty łączy wysoka jakość wykonania, staranny dobór materiałów i nowoczesny design. Przykładem jest grill gazowy ze stali nierdzewnej, wyposażony w cztery palniki wewnętrzne, dodatkowy palnik boczny oraz dużą powierzchnię grillową podzieloną na ruszt i żeliwną płytę.

Pełna lista produktów oraz informacje o wymaganej liczbie punktów potrzebnych do uzyskania rabatu dostępne są na www.makro.pl oraz w Katalogu Produktów w halach. Meble ogrodowe i grille w ramach programu Punktomania można zakupić od 31 marca do 30 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów. Szczegółowy regulamin programu znajduje się na stronie www.makro.pl oraz w Dziale Obsługi Klienta hal MAKRO.

Kuchnia pełna smaku

Od 17 marca do 17 sierpnia br. trwa jednocześnie drugi program Punktomanii pod hasłem „Kuchnia pełna smaku”. W jego ramach, za uzbierane punkty, można otrzymać 65 procent rabatu na funkcjonalne i eleganckie patelnie i garnki marki Schulte Ufer. Produkty tej renomowanej niemieckiej firmy cenione są zarówno za wysoką jakość, jak i precyzję wykonania. Dostępne w Punktomanii patelnie i garnki tej marki gwarantują oszczędne
i przyjemne gotowanie. Naczynia wykonane są ze stali nierdzewnej 18/10, a trójwarstwowa, ceramiczna powłoka DURIT PROTECT PRO sprawia, że ciepło rozchodzi się równomiernie, dzięki czemu potrawy nie przywierają do ścianek.

Pełna lista produktów oraz informacje o wymaganej liczbie punktów potrzebnych do uzyskania rabatu dostępne są na www.makro.pl oraz w Katalogu Produktów w halach.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.