nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse
ING poprowadzi do własnego mieszkania przez serwis NAVIDOM
NAVIDOM to nowy serwis ING Banku Śląskiego skierowany do osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Prowadzi krok po kroku przez proces wyboru i kupna własnego M. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce.
Serwis NAVIDOM, dostępny pod adresem navidom.ingbank.pl, powstał z myślą o osobach planujących zakup własnego mieszkania. NAVIDOM wspiera ich w trakcie całego wielomiesięcznego procesu, ułatwiając m.in. znalezienie i wybór mieszkania, wyliczenie kosztów jego zakupu i utrzymania, negocjacje ze sprzedającym oraz załatwianie formalności niezbędnych do sfinalizowania transakcji.
Decyzja o zakupie własnego mieszkania to rozpoczęcie nowego etapu w życiu. Jednocześnie, jak wynika z badań, to wydarzenie budzące silne obawy - przed dużą odpowiedzialnością, trudnościami związanymi z wyborem odpowiedniego lokum, zaciągnięciem kredytu hipotecznego. Mieszkanie kupuje się zwykle raz w życiu, więc kupujący nie posiadają w tym doświadczenia i brakuje im wiedzy. Postanowiliśmy zatem stworzyć narzędzie, które ułatwi przejście przez ten proces i będzie przygotowane w zgodzie z trendami społecznymi i technologicznymi. NAVIDOM to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
NAVIDOM składa się z trzech części: „Szukam”, „Szuflada” oraz „Chcę kupić”. W każdej z nich znajduje się pakiet pomocnych narzędzi i wskazówek, które użytkownicy odkrywają w miarę jego użytkowania.
- Szukam – umożliwia przeszukiwanie i przeglądanie ogłoszeń dostarczanych przez otodom.pl np. ogłoszeń z rynku pierwotnego czy z ostatnich 24 godzin.
- Szuflada – służy do gromadzenia w jednym miejscu ulubionych ofert, wyliczeń kosztów zakupu i utrzymania, notatek i zdjęć. Można znaleźć tu także wiele cennych wskazówek, np. na co zwrócić uwagę w trakcie oględzin, o co zapytać sprzedającego, jak negocjować cenę. W podjęciu ostatecznej decyzji pomaga narzędzie do oceny i porównania ofert.
- Chcę kupić – w załatwieniu formalności pomaga przydatna, spersonalizowana pod typ mieszkania lista kroków. Podpowiada co zrobić i gdzie się udać, a także daje cenne wskazówki, np. czym różni się zadatek od zaliczki, co powinno znaleźć się w umowie przedwstępnej.
NAVIDOM jest kolejnym - obok bankowości mobilnej ING BankMobile - udogodnieniem dla osób mobilnych oferowanym przez ING Bank Śląski. Serwis przygotowano w technologii RWD. Oznacza to, że można z niego korzystać na każdym urządzeniu - smartfonie, tablecie czy komputerze - i w każdym miejscu – nawet w trakcie oglądania nieruchomości. Wkrótce będzie też dostępny w sklepach mobilnych: iOS, Google Play, Blackberry. Serwis jest bezpłatny i ogólnodostępny - nie trzeba być klientem ING Banku Śląskiego, aby z niego skorzystać.
Więcej na navidom.ingbank.pl.
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101