Informacje Instytucja Roku

Znamy liderów 3. fali badania jakości obsługi w kanałach zdalnych.

06.12.2018 12:42 Instytucja Roku

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego. ...

Gdzie warto założyć konto oszczędnościowe? Znamy liderów 3. fali badania jakości obsługi klienta w placówkach.

22.11.2018 09:56 Instytucja Roku

W październiku w ramach 3. fali badania „Instytucji roku 2018” w 16 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa nowego klienta zainteresowanego otwarciem konta oszczędnościowego i  ulokowaniem swoich oszczędności. ...

Poziom wiedzy pracowników bankowych na temat płatności mobilnych wymaga znacznej poprawy. mBank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Santander Bank Polska oraz eurobank z najlepszą obsługą w kanałach zdalnych.

28.09.2018 13:38 Instytucja Roku

W sierpniu i wrześniu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4 edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na płatności mobilne. ...

Które banki najlepiej obsługują klienta zainteresowanego kontem osobistym? Euro Bank S.A., Bank Millennium oraz Alior Bank liderami 2 fali badania.

13.09.2018 13:44 Instytucja Roku

W lipcu i sierpniu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4 edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w placówkach bankowych, gdzie szczególną uwagę zwrócono na konto osobiste i prezentację kosztów. ...

Nie tak prosto jak w placówce, czyli utrudniony kontakt z bankiem w sprawie kredytu gotówkowego za pomocą zdalnych kanałów kontaktu. Bank Zachodni WBK, mBank, ING Bank Śląski oraz Euro Bank S.A. z najlepszą obsługą.

06.07.2018 13:46 Instytucja Roku

W maju i czerwcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4 edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na kredyt gotówkowy. ...

Jak banki radzą sobie z obsługą klientów zainteresowanych kredytem gotówkowym? Raiffeisen Polbank, Bank BGŻ BNP Paribas oraz Alior Bank z najlepszą obsługą.

22.06.2018 12:13 Instytucja Roku

W kwietniu i maju br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4 edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w placówkach bankowych, gdzie szczególną uwagę zwrócono na kredyt gotówkowy i prezentację kosztów. ...

Instytucja roku 2017 – zwycięzcy

01.03.2018 10:05 Instytucja Roku

Za nami trzeci rok rankingowania jakości obsługi klienta w dwóch głównych kategoriach: Najlepsza jakość obsługi w placówce oraz Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Łącznie we wszystkich kategoriach nagrodziliśmy 15 Instytucji przyznając 27 wyróżnień. ...

Przyjazne otwarcie konta firmowego. Liderzy: ING Bank Śląski, mBank oraz PKO Bank Polski

01.03.2018 10:00 Instytucja Roku

Liczba przedsiębiorców, którzy otwierają własną działalność stale rośnie. W samym październiku 2017 r. 25914 osób rozpoczęło prowadzenie działalności gospodarczej. Na koniec października osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą to imponująca liczba ponad 2 miliony 998 tysięcy*. ...

mBank, PZU oraz Orange – liderzy 2 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

16.10.2017 13:58 Instytucja Roku

Od końca sierpnia do połowy października br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu.

Jakość obsługi w placówce – Raiffeisen Polbank, Getin Bank, mBank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 2 edycji 2017

28.09.2017 12:59 Instytucja Roku

W sierpniu i wrześniu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w placówkach. W bankach szczególną uwagę zwrócono na kredyt gotówkowy i prezentację kosztów, w telekomach na internet a u agentów na ubezpieczenie mieszkania. ...

Bank Zachodni WBK, PZU oraz Orange – liderzy 1 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

11.07.2017 13:35 Instytucja Roku

W czerwcu i lipcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu.

Jakość obsługi w placówce – Bank Millennium, Getin Bank, Alior Bank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 1 edycji Instytucji roku 2017

03.07.2017 12:59 Instytucja Roku

W czerwcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w placówkach. W bankach szczególną uwagę zwrócono na kartę debetową do konta, w telekomach na roaming a u agentów na ubezpieczenie mieszkania. ...

Przyjazne otwarcie konta przez internet – pierwsi zwycięzcy Instytucji roku 2017

20.04.2017 12:48 Instytucja Roku

W RAMACH INSTYTUCJI ROKU OD 3 LAT BADAMY JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA W KANAŁACH ZDALNYCH ORAZ PLACÓWKACH I SĄ TO STAŁE KATEGORIE RANKINGU, GDZIE O WYGRANEJ DECYDUJE WYNIK CAŁOROCZNEJ PRACY. PIERWSZĄ NOWOŚCIĄ EDYCJI ROKU 2017 JEST SPRAWDZENIE PRZYJAZNOŚCI OTWARCIA KONTA PRZEZ INTERNET. ...

Znamy zwycięzców Instytucji roku 2016

07.03.2017 10:00 Instytucja Roku

W ramach instytucji roku, po rocznych cyklicznych audytach zostali wyłonieni zwycięzcy w dwóch kategoriach: „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. Nowością roku 2016 była dodatkowa specjalna kategoria „Najlepsza infolinia”, gdzie spośród wszystkich badanych instytucji wyłoniliśmy jedną, najlepszą – PKO Bank Polski. ...

mBank , PZU oraz T-Mobile – liderzy 4 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

23.11.2016 11:00 Instytucja Roku

Od 12 września do 10 listopada br. Eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 2 edycji Instytucji roku 2016 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Łącznie sprawdzono 69 instytucji: 23 banki, 4 telekomy i 42 ubezpieczycieli.

Jakość obsługi w placówce – banki największym zaskoczeniem 3 i 4 edycji rankingu.

09.11.2016 10:15 Instytucja Roku

Od lipca do października br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 i 4 edycji Instytucji roku 2016 zbadali poziom jakości obsługi klienta w placówkach. W tej łączonej edycji w bankach eksperci byli zainteresowani kartą kredytową, jej działaniem oraz opłatami jakie mogą się pojawić. ...

Bank Zachodni WBK, PZU oraz T-Mobile – liderzy 3 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

29.08.2016 11:52 Instytucja Roku

W lipcu i sierpniu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 2 edycji Instytucji roku zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Łącznie sprawdzono 69 instytucji: 23 banki, 4 telekomy i 42 ubezpieczycieli.

Bank Zachodni WBK, PZU oraz Play – liderzy 2 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

21.06.2016 14:00 Instytucja Roku

W maju i czerwcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 2 edycji Instytucji roku 2016 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Łącznie sprawdzono 69 instytucji: 23 banki, 4 telekomy i 42 ubezpieczycieli. ...

Strona 1

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!

Dla firm

Odpowiadasz za komunikację? Zwiększ swoją widoczność w mediach!

Wideo od Instytucja Roku
Przyjazne otwarcie konta przez internet – pierwsi zwycięzcy 
                            ...
Przyjazne otwarcie konta przez internet – pierwsi zwycięzcy ...
Wyniki badania instytucja roku
Wyniki badania instytucja roku