Kanał Eurosport 3 w ofercie Play
Play, we współpracy z Warner Bros. Discovery w Polsce, rozszerza swoją ofertę telewizyjną o nowy kanał sportowy. Abonenci platformy uzyskali dostęp do kanału Eurosport 3, który wzbogaci dotychczasową ofertę sportową Eurosport 1 oraz Eurosport 2, m. in. o mecze NBA.
Nowy kanał Eurosport 3 to świetna wiadomość dla wszystkich kibiców sportowych. Dzięki jego wprowadzeniu widzowie zyskają możliwość śledzenia jeszcze większej liczby wydarzeń transmitowanych na żywo oraz dodatkowych relacji, które wcześniej nie zawsze mieściły się w ramówkach głównych kanałów.
Aktualnie Eurosport 3 skupia się na meczach najlepszej koszykarskiej ligi świata – NBA. Już w najbliższych tygodniach kanał zaprezentuje atrakcyjne spotkania, w tym pojedynki czołowych drużyn: San Antonio Spurs – Cleveland Cavaliers, Philadelphia 76ers – Denver Nuggets, LA Clippers – Golden State Warriors oraz Milwaukee Bucks – Minnesota Timberwolves. To gwarancja najwyższego sportowego poziomu, gwiazd NBA na parkiecie i emocji, których nie można przegapić.

W ofercie Eurosportu 3 sukcesywnie pojawiać się będą także transmisje z kolejnych, pasjonujących rozgrywek sportowych. Już niebawem kanał pokaże również rywalizację w wybranych dyscyplinach podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Milano Cortina 2026.
„Eurosport 3 w Play to prawdziwa arena emocji, które trafiają prosto na ekrany. Obecnie w Eurosporcie 3 pokazujemy gwiazdy NBA, niebawem pasjonujące olimpijskie rywalizacje, a w przyszłości kolejne rozgrywki na najwyższym poziomie! Abonenci Play kochają sport i chcą jeszcze częściej czuć prawdziwą adrenalinę i radość z kibicowania. Dzięki współpracy z Play możemy docierać do jeszcze większej liczby fanów i dawać im dostęp do sportu na najwyższym poziomie” – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.
„Jestem przekonany, że połączenie atrakcyjnej oferty światłowodu z bogatą ofertą kanałów sportowych pozwoli nam dotrzeć do nowych klientów poszukujących najwyższej jakości rozrywki. Jednocześnie cieszymy się, że dzięki nowemu kanałowi Eurosport, który dołącza do szerokiej oferty telewizyjnej i streamingowej Play, będziemy mogli przez kolejne lata dostarczać widzom emocje na najwyższym poziomie — w tym także tym, którzy w Polsce od lat z pasją śledzą rozgrywki NBA” – mówi Artur Dominiak, Dyrektor Departamentu Usług dla Domu, Play.
Z okazji startu kanału Play przygotował specjalną promocję. Kanał Eurosport 3 będzie dostępny bez dodatkowych opłat dla wszystkich Klientów Play oraz Klientów Usług Multimedialnych, którzy w swoich pakietach mają Eurosport 1 i Eurosport 2. Promocyjny dostęp potrwa do 31 marca 2026 roku. W marcu abonenci zostaną poinformowani o warunkach dalszej możliwości oglądania kanału, po zakończeniu okresu promocji.
Kanał będzie można oglądać za pośrednictwem:
- dekoderów
- telewizorów Smart TV
- smartfonów i tabletów
- komputerów na stronie playnow.pl
Dzięki temu widzowie Play transmisje obejrzą zarówno w domu, jak i poza nim.
Więcej o ofercie telewizyjnej Play na stronie play.pl
***
Warner Bros. Discovery w Polsce to lider rynku mediów i rozrywki w Polsce, który oferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści dostępnych w kinach, telewizji i w serwisach streamingowych. Obok kanałów i platform TVN portfolio grupy tworzą inne kultowe marki i produkty jak HBO, Warner TV, Eurosport, Discovery, Cinemax, a także platformy streamingowe: HBO Max, która łączy w sobie jakościowy content globalnych marek z najlepszymi produkcjami lokalnymi oraz Player, który stanowi doskonałe przedłużenie klasycznego doświadczenia telewizyjnego.
kontakt dla mediów
Katarzyna Tajak-Pietrowska
pr@play.pl
Katarzyna Bonk
pr@play.pl
Ewa Sankowska-Sieniek
pr@play.pl
Krzysztof Olszewski
pr@play.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Katarzyna Tajak-Pietrowska
pr@play.pl
Katarzyna Bonk
pr@play.pl
Ewa Sankowska-Sieniek
pr@play.pl
Krzysztof Olszewski
pr@play.pl