ekonomia/biznes/finanse

500 Placówek Partnerskich Generali

15.12.2025 | Grupa Generali

Sieć Placówek Partnerskich Generali w Polsce liczy już 500 lokalizacji. To ważny moment dla ubezpieczyciela, który w ten sposób nie tylko zwiększył swój zasięg na rynku, ale także potwierdził skuteczność i atrakcyjność tego modelu współpracy z agentami. Kolejnym krokiem będzie dalszy rozwój i wzmacnianie współpracy z dotychczasowymi partnerami.

Postawiliśmy na dynamiczny rozwój biur franczyzowych Generali, bo wierzymy, że to inwestycja w przyszłość. Nowoczesne rozwiązania i dopasowane do potrzeb wsparcie partnerów biznesowych jest ważnym elementem realizacji naszej strategii, by być partnerem na całe życie dla agentów i klientów – podkreśla Michał Świderski, członek zarządu, Generali Polska.

Projekt Placówek Partnerskich Generali Polska został wdrożony z myślą o agentach, którzy chcą prowadzić własny biznes w nowoczesnym standardzie, a jednocześnie zachować niezależność multiagenta. Dziś na mapie Polski jest już ponad 500 Placówek Partnerskich Generali Polska.

- To potwierdza, że obrana przez nas droga była słuszna oraz pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w tym modelu współpracy. To również dowód na siłę naszej marki i atrakcyjność Generali jako partnera biznesowego. Ale to również efekt zaangażowania i ciężkiej pracy wszystkich: całego naszego zespołu oraz agentów – dodaje Michał Świderski.

Codzienna praca agenta to pomoc klientom w dobraniu odpowiedniego ubezpieczenia, zgodnego z jego potrzebami i czynnikami ryzyka, na jakie może być narażony. Co zmienia Placówka Partnerska Generali? Placówki działają według jednolitych standardów jakości, a agenci otrzymują wsparcie merytoryczne menedżerów, oznakowanie oraz - w wariancie Ekspert - wyposażenie placówki. Mogą oni również liczyć na rozbudowany pakiet benefitów, w tym szkolenia i wsparcie marketingowe. A to wszystko z zachowaniem możliwości działania jako multiagent, bez ograniczania się do jednej oferty.

- W praktyce oznacza to, że agent zyskuje atrakcyjną przestrzeń biurową i wsparcie, by tworzyć miejsce, do którego klienci wracają nie tylko po polisę, ale po poradę i poczucie bezpieczeństwa.  Klienci są coraz bardziej świadomi i coraz częściej oczekują doradztwa, a nie jedynie najniższej ceny. By sprostać tym oczekiwaniom potrzebne są odpowiednie narzędzia. Placówki Partnerskie łączą siłę lokalnego biura z zapleczem dużego towarzystwa – tłumaczy Mateusz Jarkowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich, Generali Polska.

Osiągnięcie zaplanowanej liczby 500 Placówek Partnerskich oznacza zamknięcie pierwszego, wymagającego etapu - rekrutacji. Nie oznacza jednak zatrzymania rozwoju sieci. Generali skoncentruje się na pogłębianiu współpracy z istniejącymi placówkami oraz doskonaleniu ich kompetencji. Jednocześnie kontynuowane będzie dotychczasowe wsparcie, w tym operacyjne i marketingowe dla partnerów.

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie