media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
TU TERAZ – nowa kampania wizerunkowa marki Generali
Generali wprowadza w Polsce kampanię TU TERAZ, opartą na globalnej platformie komunikacji HERE NOW, która zadebiutowała we wrześniu. To kolejny krok w umacnianiu pozycji Generali jako partnera, który towarzyszy klientom na każdym etapie życia i oferuje im szerokie portfolio ubezpieczeń.
Nowa kampania podkreśla znaczenie chwili obecnej. – TERAZ - to niewielkie słowo, ale wierzymy, że jest najważniejsze na świecie. Bo właśnie teraz budujemy naszą przyszłość. – mówi Katarzyna Rakowiecka, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Generali. – W świecie pełnym nieprzewidywalności chcemy być obok naszych klientów, słuchać i wspierać ich w tym, co naprawdę ważne. Jesteśmy tu i teraz, bo wierzymy, że to w tej chwili zaczyna się wszystko, co najistotniejsze – dodaje.
W kampaniach HERE NOW na całym świecie wykorzystywany jest kultowy utwór Fatboy Slim „Right Here Right Now”, który idealnie oddaje ideę tej platformy. W polskiej odsłonie hasło TU TERAZ dodatkowo wzmacnia przekaz, że przyszłość budujemy w teraźniejszości – poprzez decyzje podejmowane dzisiaj.
TU TERAZ to również wykorzystanie sposobu komunikacji inspirowanego osobowością agenta ubezpieczeniowego – kompetentny, komunikatywny, bliski codziennym sprawom i sytuacjom.
Kampania prowadzona jest online i offline, a jej celem jest pokazanie, że Generali pozostaje blisko swoich klientów – gotowe wysłuchać, wspierać i działać.
Za produkcję i egzekucję odpowiada zespół WPP. Działaniami reklamowymi zarządza dom mediowy Dentsu.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442