media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

TU TERAZ – nowa kampania wizerunkowa marki Generali

03.12.2025 | Grupa Generali

Generali wprowadza w Polsce kampanię TU TERAZ, opartą na globalnej platformie komunikacji HERE NOW, która zadebiutowała we wrześniu. To kolejny krok w umacnianiu pozycji Generali jako partnera, który towarzyszy klientom na każdym etapie życia i oferuje im szerokie portfolio ubezpieczeń.

Nowa kampania podkreśla znaczenie chwili obecnej. – TERAZ - to niewielkie słowo, ale wierzymy, że jest najważniejsze na świecie. Bo właśnie teraz budujemy naszą przyszłość. – mówi Katarzyna Rakowiecka, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Generali. – W świecie pełnym nieprzewidywalności chcemy być obok naszych klientów, słuchać i wspierać ich w tym, co naprawdę ważne. Jesteśmy tu i teraz, bo wierzymy, że to w tej chwili zaczyna się wszystko, co najistotniejsze – dodaje.

W kampaniach HERE NOW na całym świecie wykorzystywany jest kultowy utwór Fatboy Slim „Right Here Right Now”, który idealnie oddaje ideę tej platformy. W polskiej odsłonie hasło TU TERAZ dodatkowo wzmacnia przekaz, że przyszłość budujemy w teraźniejszości – poprzez decyzje podejmowane dzisiaj.

TU TERAZ to również wykorzystanie sposobu komunikacji inspirowanego osobowością agenta ubezpieczeniowego – kompetentny, komunikatywny, bliski codziennym sprawom i sytuacjom.

Kampania prowadzona jest online i offline, a jej celem jest pokazanie, że Generali pozostaje blisko swoich klientów – gotowe wysłuchać, wspierać i działać.

Za produkcję i egzekucję odpowiada zespół WPP. Działaniami reklamowymi zarządza dom mediowy Dentsu.

 

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie