nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Centrum Riviera: Mikołaj przejmuje stery. Na klientów czekają iluminacje, konkursy, prezenty oraz kolorowa parada

27.11.2025 | Centrum Riviera

W Centrum Riviera rozpoczął się już sezon świąteczny. Galeria została udekorowana efektownymi iluminacjami, a w grudniu odwiedzający będą mogli skorzystać z wielu atrakcji jak np. spotkania z Mikołajem, konkursy z nagrodami, świąteczna parada oraz specjalna akcja z prezentami za zakupy. 

Przestrzeń Centrum Riviera już nabrała świątecznego charakteru. Tegoroczne dekoracje, inspirowane estetyką modernizmu, pojawiły się zarówno na fasadzie budynku, jak i wewnątrz obiektu. Wnętrza galerii wypełniły świetlne instalacje, dekoracje przestrzenne i stylowe ozdoby, które stworzyły atmosferę sprzyjającą zarówno przedświątecznym zakupom, jak i rodzinnym spotkaniom. 

Centralnym elementem tegorocznej aranżacji stała się świąteczna strefa dla dzieci, w której znalazły się domek Mikołaja, interaktywne gry i elementy sensoryczne, a także imponująca choinka. 

– Zależy nam, aby Riviera była miejscem, do którego klienci chętnie wracają nie tylko po świąteczne zakupy, ale także po wyjątkowe doświadczenia. Dlatego co roku wzbogacamy naszą ofertę o nowe atrakcje, dbając o to, by grudzień w centrum był czasem radości i wspólnych przeżyć – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera. 

Weekendowe świąteczne wydarzenia  

W trzy kolejne grudniowe weekendy – 6–7 grudnia, 13–14 grudnia oraz 20–21 grudnia, w godzinach 12.00–19.00 – zaplanowano mnóstwo niespodzianek. Na placu centralnym będzie można spotkać Świętego Mikołaja, opowiedzieć mu o swoich świątecznych marzeniach oraz zrobić pamiątkowe zdjęcie. Warto pamiętać, że w grudniu Centrum Riviera będzie otwarte aż w trzy niedziele handlowe – 7, 14 i 21 grudnia. 

W trakcie wydarzeń odbędą się konkursy dla klientów centrum. Na zwycięzców czekać będą vouchery o wartości 270 zł do Kinderplanety – strefy zabaw dla dzieci na terenie galerii. 

Akcja prezenty za zakupy – wyjątkowe świąteczne upominki dla klientów 

W weekend 13–14 grudnia odbędzie się akcja buy & get skierowana do wszystkich odwiedzających, którzy planują przedświąteczne zakupy. Za okazanie jednego paragonu na kwotę: 

  • 100 zł – przyznawana będzie płócienna torba, 
  • 200 zł – nagrodą będzie bluza. 

Zarówno torba, jak i bluza będą zdobione autorskimi wzorami zaprojektowanymi przez artystów, między innymi Lis Kula i Cream. Osoby, które odbiorą upominek, będą mogły samodzielnie nanieść wybrany nadruk techniką sitodruku, pod okiem animatora ze studia SitoStudio, tworząc w ten sposób w pełni personalizowany świąteczny prezent. Liczba nagród w ramach akcji jest limitowana. 

Wielka świąteczna parada  

Kulminacją grudniowych wydarzeń będzie wielka parada świąteczna, która przejdzie przez centrum w sobotę 20 grudnia i w niedzielę 21 grudnia o godzinie 14.00. W barwnym korowodzie pojawią się szczudlarze, muzycy i żonglerzy w świątecznych kostiumach, tworząc widowisko pełne dźwięku i kolorów. 

Finał parady odbędzie się na placu centralnym, na którym uczestników powita Święty Mikołaj. W programie przewidziano liczne animacje oraz możliwość wykonania zdjęć. 

Program parady dostępny jest na stronie Centrum Riviera.

kontakt dla mediów
PR Officer, Apsys Polska
Wiktoria Molenda

wmolenda@apsysgroup.pl

Key Account Manager, Inntu
Julia Lorenc

julia.lorenc@inntu.pl

tel: +48 797-908-741

informacje o firmie

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.    

O Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki. Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe - Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu. Więcej informacji: www.apsys.pl

załączniki

kontakt dla mediów
PR Officer, Apsys Polska
Wiktoria Molenda

wmolenda@apsysgroup.pl

Key Account Manager, Inntu
Julia Lorenc

julia.lorenc@inntu.pl

tel: +48 797-908-741

informacje o firmie

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.    

O Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki. Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe - Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu. Więcej informacji: www.apsys.pl