media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Provident ponownie zaprasza na ulicę Finansową – nowe produkty, nowi bohaterowie, te same wartości

04.11.2025 | Provident Polska SA

Z początkiem listopada wystartowała nowa kampania telewizyjna Providenta – druga odsłona platformy komunikacyjnej „Ulica Finansowa”, która w przystępny i pozytywny sposób pokazuje, że za finansami kryją się prawdziwe ludzkie historie. W nowych spotach pojawili się zupełnie nowi bohaterowie, reprezentujący różne pokolenia i style życia, a ich historie łączą wspólne wartości: odpowiedzialność, relacje i realizacja marzeń z pomocą produktów Providenta. Po raz pierwszy na tak dużą skalę Provident zdecydował się na komunikację kart kredytowych, które dostępne są dla konsumentów za pośrednictwem doradcy oraz w pełnym procesie on-line.

W jesiennej kampanii pojawią się trzy nowe historie. Ignacy – młody pasjonat muzyki, który dzięki karcie Provi Sm@rt  spełnia marzenie o zakupie gitary. Sylwia i Darek Kartowscy, małżeństwo z ulicy Finansowej, korzystają z karty Provi Smart, by rozwijać swoje pasje i z odwagą wejść w świat social mediów – zainspirowani młodszym pokoleniem, które pokazuje im cyfrowe możliwości bez barier wiekowych. Kasia i Tomek Pomysłowscy dzięki pożyczce bezProvizji z odroczoną spłatą, stworzyli przestrzeń, w której rodzina spędza czas razem – przy wspólnych grach, rozmowach i śmiechu. Nowy pokój dzieci stał się miejscem wspólnej zabawy i odkrywania świata gier, które łączą pokolenia.  W kampanii pojawiają się również Zuza i Kacper – młoda para, która dzięki pożyczce krótkoterminowej „naChwile” szybko uporała się z domową usterką. Ich historia pokazuje, że nie zawsze trzeba kupować nowy sprzęt, co doskonale wpisuje się w współczesny trend dawania przedmiotom drugiego życia i odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji.

Ulica Finansowa to miejsce, w którym historie naszych klientów są inspiracją i pokazują, że finanse nie muszą być tematem skomplikowanym czy stresującym. Są po prostu elementem życia, w dodatku takim, który wspiera realizację planów, pasji i relacji. W nowej odsłonie kampanii pokazujemy różnorodność naszych klientów i sytuacji, z jakimi się mierzą i stawiamy na jeszcze większą inkluzywność poprzez dodanie do historii opowieść o kartach kredytowych – Artur Zabielski, Dyrektor Pionu Marketingu, Członek Zarządu Provident Polska.

Każda z historii niesie ze sobą inny, uniwersalny przekaz – o międzypokoleniowej współpracy, wspólnych chwilach i odkrywaniu nowych możliwości. Kampania pokazuje, że niezależnie od wieku, stylu życia czy doświadczeń, klienci Providenta mają wspólną potrzebę – poczucie bezpieczeństwa
i swobody w realizacji własnych planów.

Provident od lat towarzyszy klientom w ważnych momentach życia. W nowej kampanii podkreślamy, że za każdą pożyczką czy kartą kredytową stoją ludzie i ich potrzeby, emocje i marzenia. To właśnie te historie budują prawdziwy sens finansowania dostępnego, elastycznego i dopasowanego do potrzeb – dodaje Artur Zabielski.

Nowa kampania utrzymana jest w spójnym, rozpoznawalnym stylu marki, z pozytywnym nastrojem i lekkim humorem. Charakterystycznym elementem pozostaje język marki, oparty na zabawie słowem, który podkreśla optymistyczne przesłanie Providenta: „I jest dobrze”. Na uwagę zwraca komunikowana oferta kart kredytowych, z promocją do końca listopada w ramach Black Weeks ze zwrotem 1500 zł oraz nowa pożycza bezProvizji z odroczoną ratą – teraz pierwszą ratę klienci będą spłacać po 2 miesiącach od daty podpisania umowy.

Za materiały kreatywne odpowiada agencja Plej, wyprodukowane przez Papaya Films, a za zakup mediów TV oraz VOD dom mediowy OMD. Kampanię w internecie zaplanowała i zakupiła agencja Sales&More. Spoty będą emitowane w telewizji, digitalu oraz social mediach.

 W ramach odświeżonej platformy kampanii reklamowej przygotowano spoty reklamowe:

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

Agnieszka Baran
Ekspert ds. PR, Provident Polska
Agnieszka Baran

agnieszka.baran@provident.pl

tel: +48 664149855

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. IPF działa w 9 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku
i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych oraz kart kredytowych. Prezesem zarządu jest Marcin Żuchowski.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową – dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także kartą Provi Sm@rt. Karty kredytowe wydawane są przez Provident w oparciu o zezwolenie na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej (numer wpisu do rejestru krajowych instytucji płatniczych: IP61/2024) oraz wpisu do Rejestru Instytucji Pożyczkowych (nr RIP000055). Karty wydawane są pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018, 2019 Provident otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020, 2022 i 2023 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. W 2024 r. firma została wyróżniona siódmym tytułem Top Marki. Również w 2024 r. Barometr Providenta został nagrodzony w konkursie PR Wings za najlepszy projekt Public Relations w Polsce – w kategorii PR Korporacyjny. W 2025 r. firma po raz dwunasty została wyróżniona certyfikatem Top Employer oraz piąty raz przeszła pomyślnie certyfikację Diveristy IN Check.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

Agnieszka Baran
Ekspert ds. PR, Provident Polska
Agnieszka Baran

agnieszka.baran@provident.pl

tel: +48 664149855

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. IPF działa w 9 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku
i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych oraz kart kredytowych. Prezesem zarządu jest Marcin Żuchowski.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową – dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także kartą Provi Sm@rt. Karty kredytowe wydawane są przez Provident w oparciu o zezwolenie na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej (numer wpisu do rejestru krajowych instytucji płatniczych: IP61/2024) oraz wpisu do Rejestru Instytucji Pożyczkowych (nr RIP000055). Karty wydawane są pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018, 2019 Provident otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020, 2022 i 2023 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. W 2024 r. firma została wyróżniona siódmym tytułem Top Marki. Również w 2024 r. Barometr Providenta został nagrodzony w konkursie PR Wings za najlepszy projekt Public Relations w Polsce – w kategorii PR Korporacyjny. W 2025 r. firma po raz dwunasty została wyróżniona certyfikatem Top Employer oraz piąty raz przeszła pomyślnie certyfikację Diveristy IN Check.