Santander Bank Polska Najlepszym Bankiem dla Firm
Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu Bank Przyjazny Firmie. To wyróżnienie za ofertę i obsługę dla msp przyznano bankowi po raz piąty. II pozycją doceniono jakość obsługi w kategorii „Bank dla zamożnych”. Także jakość obsługi klientów indywidualnych została nagrodzona II miejscem w kategorii „bankowość zdalna” oraz „bankowość tradycyjna”.
W konkursie „Najlepszy Bank dla Firm” miesięcznika Forbes audytorzy oceniają jakoś usług dla małych i średnich firm. W tym roku audytorzy firmy Mind&Roses wcielili się w przedsiębiorców, którzy chcą otworzyć konto. Sprawdzano stronę www, infolinię, formularz/mail i obsługę w oddziale. To wszystko, aby ocenić jakość obsługi, pozyskanie klienta, zdalne kanały kontaktu i cechy placówek bankowych. Santander Bank Polska po raz piaty jest zwycięzcą tego rankingu.
- Zwycięstwo w rankingach to satysfakcja, ale przede wszystkim motywacja do dalszego doskonalenia. Nasza strategia biznesowa opiera się właśnie na działaniach i relacjach, aby pomagać klientom w dążeniu celów. Oferujemy im nie tylko rozwiązania finansowe, ale też partnerskie podejście, które sprzyjają dynamicznemu rozwojowi. Nieustanne inwestujemy w nowoczesne technologie, co przekłada się na komfort i satysfakcję klientów. Chcemy im zapewniać intuicyjne, szybkie i bezpieczne narzędzia do zarządzania finansami. Te nagrody są potwierdzeniem, że klienci wysoko oceniają jakość naszej obsługi na wielu poziomach, co traktujemy jako zobowiązanie na przyszłość - powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.
Santander Bank Polska zdobył II miejsce w kategorii „Bank dla Zamożnych” miesięcznika Forbes. Bank od lat rozwija ofertę Select dla klientów z tej grupy i od początku rankingu zajmuje miejsce na podium. W tegorocznej edycji audytorzy ocenili jakość obsługi, pozyskanie klienta, zdalne kanały kontaktu cech placówek bankowych.
W rankingu Newsweeka Santander Bank zdobył II miejsce w obu rankingowych kategoriach – bankowości tradycyjnej i bankowości zdalnej dla klientów indywidualnych.
Audytorzy sprawdzali jakość obsługi, w tym m.in. zaangażowanie doradców, prezentację oferty, rozpoznawanie potrzeb klienta.
Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla przedsiębiorców oraz – po raz drugi – dla klientów zamożnych. Ranking tygodnika Newsweek ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
biuro.prasowe@santander.pl
Monika Nowakowska
monika.nowakowska@santander.pl
tel: 22 586 80 40
informacje o firmie
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.
Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec I półrocza 2025 r. Grupa Santander miał 176 mln klientów, 7700 oddziałów i 204 000 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.
Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
biuro.prasowe@santander.pl
Monika Nowakowska
monika.nowakowska@santander.pl
tel: 22 586 80 40
informacje o firmie
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.
Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec I półrocza 2025 r. Grupa Santander miał 176 mln klientów, 7700 oddziałów i 204 000 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.
Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl