media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

CAVERNA nową agencją w SAPR

Do Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) dołączyła agencja Caverna specjalizująca się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym dla polskich klientów oraz portugalskich marek planujących ekspansję na rynek polski. Tym samym SAPR umacnia swoją pozycję największej organizacji zrzeszającej podmioty z branży PR w Polsce.

Caverna (caverna.eu) to agencja łącząca międzynarodowe doświadczenie, strategiczne know-how oraz wielokulturowy zespół, obsługujący klientów w czterech językach. Firma świadczy kompleksowe usługi komunikacyjne obejmujące Strategic Advisory, Media Relations, Public Affairs oraz Marketing & Content. Nazwa agencji – w wielu językach oznaczająca jaskinię – symbolizuje odkrywanie i wydobywanie na światło dzienne historii marek, które inspirują, budują autentyczne relacje z otoczeniem i przekładają się na realny rozwój biznesu.

– Otwierając się na międzynarodową współpracę, od początku mieliśmy świadomość, jak ważne jest jednoczesne zacieśnianie więzi z Polską. Dołączenie do grona najlepszych firm PR-owych w kraju to dla nas kolejny krok w rozwijaniu ekspertyzy i poszerzaniu sieci kontaktów na rodzimym rynku. Ale nie tylko – otwartość SAPR na współpracę z agencjami działającymi w modelu cross-border utwierdza nas w przekonaniu, że promowanie wysokich standardów polskiego PR na arenie międzynarodowej oraz budowanie wizerunku Polski jako atrakcyjnego i wiarygodnego rynku inwestycyjnego to kierunek, w którym chcemy podążać – mówi Daria Krupińska, założycielka agencji Caverna.

Stowarzyszenie Agencji Public Relations zrzesza obecnie 42 agencje działające w obszarze komunikacji i PR.

– Dołączenie Caverny do SAPR to dla nas kolejny etap w rozwoju organizacji. Cieszymy się, że do naszego grona dołącza agencja z międzynarodowym doświadczeniem i świeżym spojrzeniem na komunikację. To przykład, jak polski rynek PR coraz mocniej łączy się z rynkami zagranicznymi, a nasza rola reprezentanta branży zarówno w Polsce, jak i w Europie, rośnie – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 42 agencje, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą
o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 42 agencje, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą
o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl