Generali z tytułem „Najlepszego Partnera w Biznesie”
Generali Polska zostało wyróżnione tytułem Najlepszego Partnera w Biznesie 2025 w kategorii ubezpieczenia w konkursie miesięcznika Home&Market. Kapituła konkursu doceniła firmę za wprowadzenie ubezpieczeń grupowych przygotowanych z myślą o zdrowiu pracowników MŚP.
Kapituła konkursu doceniła Generali Polska za stworzenie grupowych ubezpieczeń zdrowotnych, które umożliwiają małym i średnim firmom – już od trzech zatrudnionych osób – zapewnienie pracownikom i ich rodzinom łatwego dostępu do opieki medycznej. Polisa obejmuje wizyty u specjalistów i badania w szerokiej sieci ponad 3,5 tysiąca placówek i 2 tysięcy laboratoriów w całej Polsce, także w mniejszych miastach.
– W Generali chcemy być dla naszych klientów partnerem na całe życie. Oznacza to m.in., że chcemy dostarczać im produkty, które wspierają ich nie tylko w zarządzaniu ryzykiem w życiu prywatnym i w biznesie, ale także pomagają mierzyć się ze stojącymi przed nimi wyzwaniami. A skoro wiemy, że właściciele małych i średnich firm, by zatrzymać pracowników, coraz częściej wprowadzają pakiety benefitów i chcą ich wspierać także w dbaniu o zdrowie, to wdrożyliśmy grupowe ubezpieczenie zdrowotne dla tego sektora. Zadbaliśmy też o to, by wdrożenie tego rozwiązania było maksymalnie proste – bez karencji, bez ankiety medycznej, z możliwością zmiany pakietu w trakcie trwania umowy – mówi Agnieszka Callen, członek zarządu Generali Polska.
W Generali, z myślą o zdrowiu pracowników dostępne są cztery warianty: Podstawowy, Podstawowy +, Optymalny oraz Premium, a w ramach nich do wyboru jeden z trzech pakietów – indywidualny, partnerski lub rodzinny. Zakres ochrony dopasowany jest do wielkości firmy: od jednego wariantu dla najmniejszych firm, do nawet czterech opcji w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 60 osób. Dodatkowo, ubezpieczeni mają możliwość refundacji usług medycznych realizowanych poza siecią Generali – na podstawie cennika lub w formie zwrotu nawet do 70% kosztów faktury, z elastycznymi limitami rocznymi lub kwartalnymi.
O wyróżnieniu
Konkurs „Najlepszy Partner w Biznesie” organizowany przez miesięcznik Home&Market od ponad dwóch dekad wyróżnia firmy, które budują trwałe i partnerskie relacje z otoczeniem biznesowym. Tytuł przyznawany jest organizacjom łączącym wysoką jakość usług z realnym wsparciem dla swoich partnerów. Redakcja wybiera laureatów na podstawie opinii rynku, rekomendacji współpracowników i analizy działań rozwojowych. Wyróżnione firmy to przykłady profesjonalizmu, innowacyjności i odpowiedzialnego podejścia do biznesu, które wspierają rozwój innych przedsiębiorstw.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442