media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Santander Bank Polska po raz kolejny pokazuje, że dobrze rozumie wyzwania polskich przedsiębiorców i wspiera ich od samego początku działalności

W nowej kampanii bank docenia wysiłek włożony w otwieranie biznesu i oferuje Konto Firmowe Online z możliwością ePożyczki już od początku prowadzenia działalności.

Osią kampanii jest spot reklamowy rozpoczynający się sceną w świeżo otwartej Pierogarni, czyli popularnym dla polskiego przedsiębiorcy biznesie z branży gastronomicznej. Widzimy klienta, który chwali nowe miejsce. Reakcja właściciela pokazuje, że start nie przebiegał tak łatwo, jakby się mogło wydawać. Znany z poprzedniej odsłony kampanii efekt vertigo zabiera widzów w retrospekcję z życia przedsiębiorcy i wspomnienie wyzwań, jakie musiał pokonać na początku swojej działalności. W serii ujęć obserwujemy między innymi to, jak biznes dosłownie wchodził mu do domu i dezorganizował życie rodzinne. Finałowa scena pokazuje, że jego pasja i ogromne zaangażowanie pozwoliły mu odnieść sukces.

“To druga odsłona kampanii dla przedsiębiorców, w której pokazujemy, że to co z zewnątrz wydaje się atrakcyjne, czyli otwarcie i prowadzenie własnego biznesu, w rzeczywistości wiąże się z ogromem wyzwań. A właściciel firmy musi im sprostać. W tym roku szczególnie zwracamy się do klientów, którzy dla innych banków bywają niewidoczni. Bowiem paradoks polskiego przedsiębiorcy polega na tym, że początkowy okres działalności jest dla firmy kluczowy i często wymaga dodatkowych środków, ale większość początkujących przedsiębiorców ich nie otrzyma ze względu na brak historii finansowej i doświadczenia. A przecież firmy nie otwiera się z dnia na dzień! Trzeba poznać rynek i zbudować sieć kontaktów. To jest właśnie doświadczenie, które każdy przedsiębiorca zdobywa jeszcze przed oficjalnym startem. W Santander chcemy być pierwszym bankiem w Polsce, który docenia tę pracę i pomaga firmom wtedy, kiedy wsparcie jest im najbardziej potrzebne” – mówi Iwona Błońska-Orzoł dyrektorka Departament Marketingu w Santander Bank Polska.

„Start własnego biznesu to zawsze duże emocje. Właśnie dlatego, tak ważne jest, aby od początku mieć wsparcie i dobre narzędzia. Chcemy, by przedsiębiorcy czuli, że mogą na nas liczyć – od pierwszych pomysłów aż po rozwój firmy. Nasze Konto Firmowe Online umożliwia dostęp do narzędzi, które pomagają prowadzić firmę na każdym etapie. Jednym z nich jest ePożyczka przydatna zwłaszcza na początku prowadzenia działalności. To finansowanie, które pomaga pokryć bieżące potrzeby, a dodatkowo pozwala budować historię finansową firmy od momentu jej założenia.” – komentuje Filip Jaskuła, Tribe Lider Tribe SME Customer & Digital.

Nowa odsłona platformy komunikacyjnej Santander Bank Polska dla przedsiębiorców ruszyła 10 października. Działania mają charakter szerokozasięgowy i obejmują telewizję, internet (Digital i VOD) oraz media społecznościowe.

Za ideę kreatywną odpowiada agencja McCANN Poland, za zakup mediów Dentsu, a za produkcję Watchout Studio.

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie.  Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec I półrocza 2025 r. Grupa Santander miał 176 mln klientów, 7700 oddziałów i 204 000 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.

Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie.  Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec I półrocza 2025 r. Grupa Santander miał 176 mln klientów, 7700 oddziałów i 204 000 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.

Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl