nowe produkty/usługi sport sprawy społeczne
200 Mitsumaniaków świętowało na 23. Zlocie
200 członków Klubu Mitsumaniaków - największego w Polsce fanklubu marki samochodowej –świętowało na swoim 23. zlocie. Podczas imprezy organizowanej przez miłośników samochodów spod znaku Trzech Diamentów i wspieranej przez należący do firmy Astara polski oddział Mitsubishi Motors, zebrano także fundusze przeznaczone dla podopiecznych Fundacji „Mitsumaniaki Dzieciom”.
200 uczestników zlotu, ponad 70 samochodów Mitsumaniaków i nowe Mitsubishi Outlander PHEV
200 wielbicieli samochodów Mitsubishi, którzy przybyli na miejsce 70 pojazdami spod znaku Trzech Diamentów, świętowało dwudziestolecie największego fanklubu marki samochodowej w Polsce - Klubu Mitsumaniaków podczas ich 23. Zlotu w mazurskim Pałacu Mortęgi&Spa.
Program zlotu jak zwykle obfitował w atrakcje dla dzieci i dorosłych - uczestnicy głosowali na najlepsze auta w wielu kategoriach, wzięli udział w konkurencjach sprawnościowych, przeszli szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej i testowali najnowszy model Mitsubishi OUTLANDER PHEV – flagowy okręt japońskiej marki. Spotkanie urozmaiciły występy zespołów muzycznych na żywo z Polski i Litwy a także wizyta rycerzy z Bractwa Rycerskiego XXVI Chorągwi Zamku BRATJAN i Nowego Miasta. Patronatem Honorowym Zlotu zostali Wojewoda Warmińsko-Mazurski, Powiat Iławski oraz Wójt Gminy Lubawa.
20 000 dla dzieci z hospicjów
Podczas zlotu przeprowadzono licytacje na rzecz Fundacji MMDZIECIOM. W tym roku zebrano na rzecz fundacji blisko 20 000zł.
„Jesteśmy ogromnie wdzięczni uczestnikom zlotu za pomoc w realizacji celów Fundacji Mitsumaniaki DZIECIOM, od 14 lat spełniającej marzenia nieuleczalnie chorych dzieci, które przebywają pod opieką hospicjów w całej Polsce. Dzięki Wam, także w tym roku przed świętami odwiedzimy małych pacjentów, dając odrobinę radości im i ich rodzinom„ – mówi Patryk Schultz.
Dwadzieścia lat działalności wyjątkowego klubu
Klub MitsuManiaków to założony przez pasjonatów marki - Patryka Schultza i jego przyjaciół, oficjalny Klub Motoryzacyjny fanów marki Mitsubishi, działający pod patronatem polskiego oddziału Mitsubishi Motors należącego do firmy Astara. Przez 20 lat klub stworzył międzynarodową społeczność, która współpracuje i z którą utożsamiają się wielbiciele z Polski i innych krajów Europy – Niemiec, Anglii, Szwecji, Czech, Słowacji i Węgier. Niemal 60 tysięcy członków Klubu MitsuManiaków wspiera się, promuje bezpieczeństwo na drodze i organizuje coroczne szkolenia i kursy z pierwszej pomocy przedmedycznej – MitsuManiakowe Szkolenia Bezpiecznej Jazdy, które pozwalają na doskonalenie techniki jazdy oraz nauczenie się prawidłowych reakcji i odruchów w krytycznych warunkach.
„Dziękuję wszystkim Mitsumaniakom za obecność, datki na fundację i wspólne świętowanie 20 lecia, dziękuję patronom, sponsorom, a także polskiemu oddziałowi Mitsubishi Motors za to, że nas wspierają i są z nami od 20 lat!”– podsumowuje Patryk Schultz
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com