Nowe życie dla boiska – sport i integracja w sercu Lublina ze wsparciem Fundacji Auchan
Od 13 września br. co najmniej 2600 beneficjentów – podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Lublinie i członków społeczności lokalnych – korzystać będzie
z gruntownie odnowionego boiska do koszykówki. Inwestycja współfinansowana przez Fundację Auchan, została zrealizowana w ramach projektu „Nowoczesne i bezpieczne boisko – aktywność, ekologia, zdrowie” Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Projekt zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu grantowego Fundacji Auchan, od lat wspierającej działania o silnym wpływie społecznym, które promują zdrowy styl życia, wspierają tworzenie więzi społecznych i walkę
z niedożywieniem.
– Fundacja Auchan inwestuje w projekty, które realnie wpływają na zdrowie i dobrostan społeczności lokalnych. Cieszymy się, że dzięki współpracy z SOS Wioskami Dziecięcymi udało się stworzyć miejsce, które sprzyja aktywności fizycznej, buduje relacje i integruje lokalną społeczność – podkreśla Magdalena Bobko, dyrektorka CSR Auchan Polska.
Zrealizowany projekt to prawdziwa inwestycja w zdrowie i dobrą energię lokalnej społeczności – nowoczesne, bezpieczne boisko zachęci podopiecznych Stowarzyszenia: dzieci i młodzież oraz całe rodziny do ruchu, wspólnej zabawy oraz aktywnego spędzania czasu, łącząc pokolenia i ożywiając lokalną przestrzeń.
- Otwarcie boiska to wspaniałe wydarzenie dla podopiecznych naszego Programu oraz lokalnej społeczności. Dzieci z niecierpliwością czekały na ten moment! Planują już aktywności i cieszą się na myśl o wspólnej zabawie na nowym boisku – komentuje Wojciech Kowaluk, koordynator Programu Umacniania Rodziny „SOS Rodzinie” w Lublinie.
Powołana w 2021 r. Fundacja Auchan koncentruje swoje działania na wspieraniu projektów
o wysokim wpływie społecznym, które wspierają budowanie więzi między organizacjami, pracownikami sieci Auchan i otoczeniem społecznym jej sklepów. W tegorocznej edycji programu grantowego Fundacji Auchan łączna wartość wsparcia dla inicjatyw poprawiających jakość życia wynosi 87 tys. euro.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, hipermarketami Atac hiper discount, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, hipermarketami Atac hiper discount, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl