Ruszył Tydzień Różnorodności w Carrefour – sieć we współpracy z Divercity+ oraz Wellbee wypromuje ideę równego traktowania wśród swoich pracowników
W sieci Carrefour Polska wystartowała właśnie kolejna odsłona działań na rzecz równego traktowania oraz zwalczania wykluczenia i dyskryminacji wśród zespołów. Firma, we współpracy z think tankiem Divercity+ i platformą Wellbee, przygotowała dedykowany program szkoleniowy, których celem jest większa integracja zespołów oraz wykorzystanie synergii z pracy różnorodnych ekip pracowniczych.
Program szkoleniowy dotyczący obszaru DEI (Diversity, Equity, Inclusion), realizowany w ramach Tygodnia Różnorodności Carrefour Polska, obejmie zarówno działania szkoleniowe, jak i integracyjne dla pracowników firmy. Sieć przygotowała dla nich specjalny e-learning o wymiarach różnorodności i jej korzyściach oraz webinary na temat walki z przebodźcowaniem oraz języka inkluzywnego, a także dzień azjatycki przybliżający zespołom kulturę i kulinaria Dalekiego Wschodu. Szkolenia zostały przygotowane we współpracy z think tankiem Divercity+ oraz platformą wellbeingową Wellbee.
- W Carrefour Polska stawiamy na różnorodność, bo wierzymy, że dzięki temu możemy lepiej rozumieć i obsługiwać naszych klientów. Kolejna odsłona Tygodnia Różnorodności, przygotowana we współpracy z Diversity+ i Wellbee uzupełnia naszą ofertę o nowe wartościowe szkolenia i działania z tego obszaru. Dzięki połączeniu ich z naszymi programami rozwojowymi oraz pakietem benefitów, aktywnie promujemy szeroko rozumianą różnorodność nie tylko wśród naszych ekip pracowniczych, ale także klientów oraz partnerów biznesowych i społecznych – mówi Agata Wójcik-Ryszawa, Dyrektorka Zasobów Ludzkich w Carrefour Polska.
Działania Carrefour Polska w zakresie promowania różnorodności zostały docenione przez ekspertów. Sieć znalazła się na liście pracodawców najbardziej zaawansowanych w zakresie zarządzania różnorodnością i inkluzji w Polsce według najnowszego badania DiversityINCheck 2025 organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Firma przystąpiła do badania, aby kompleksowo ocenić swoje działania na tle najlepszych praktyk w Polsce i na świecie.
Obecnie w Carrefour Polska pracuje blisko 8 000 osób. Są wśród nich zarówno mieszkańcy małych i dużych miast, rodzice i single, debiutanci na rynku pracy oraz osoby z kilkudziesięcioletnim stażem. Około 400 pracowników, czyli 5% zatrudnionych stanowią pracownicy z różnym stopniem niepełnosprawności. W firmie, w ramach ponad 120 różnych zawodów, pracują m.in. eksperci od żywności, wędliniarze, mistrzowie cukiernictwa, specjaliści od logistyki, finansiści, menedżerowie i humaniści.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.