wydarzenia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

PR Wings z nowym terminem zgłoszeń – do 10 września

Pierwsze dni września to intensywny czas nowych początków – projektów, wyzwań i możliwości. Dlatego organizatorzy konkursu PR Wings zdecydowali o przedłużeniu terminu nadsyłania zgłoszeń do 10 września 2025 r., dając uczestnikom dodatkowe trzy dni.

Nowy sezon w komunikacji zaczyna się we wrześniu, a wraz z nim dobre wiadomości dla branży PR. Termin nadsyłania zgłoszeń do PR Wings został wydłużony – projekty można zgłaszać do środy 10 września 2025 r. do godz. 23:59.

– PR Wings to konkurs, w którym liczy się jakość i efektywność projektów. Dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć termin, aby każdy, kto chce pokazać swoją pracę, miał szansę na dopracowanie zgłoszenia – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.

– Dajemy uczestnikom trochę więcej przestrzeni i te dodatkowe 3 dni na zgłoszenia, bo wiemy, że początek września to czas powrotów do pracy i nowych projektów. Zależy nam, aby jak najwięcej wartościowych kampanii mogło zostać zaprezentowanych w konkursie – dodaje Jakub Zajdel, wiceprezes zarządu SAPR, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings.

W ubiegłym roku do konkursu zgłoszono 188 projektów, czyli ponad dwa razy więcej niż podczas pierwszej edycji w 2021 r. W tym roku w ramach PR Wings kampanie można zgłaszać aż w 29 kategoriach, w tym w 6 nowych, jak PR terytorialny, Custom Publishing, Kampania pro bono, Media Relations czy PR instytucji publicznych i Rolnictwo w kategoriach sektorowych.

Do konkursu mogą zgłaszać się wszystkie podmioty realizujące działania public relations: agencje PR, marketingowe i digitalowe, firmy i korporacje, uczelnie, instytucje publiczne, samorządy oraz organizacje pozarządowe.

Zgłoszone projekty oceni największe w historii jury, bo aż 95 ekspertów reprezentujących media, biznes, organizacje branżowe oraz środowisko akademickie. Dodatkowo, 38 przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations przyzna Nagrodę Specjalną SAPR. Tak szerokie grono specjalistów gwarantuje, że nagrody trafią do rzeczywiście najlepszych projektów.

Listę finalistów poznamy w październiku, a uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.

Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.prwings.pl. Formularz należy wysłać do 10 września, zaś płatności za zgłoszenie można dokonać już po tym terminie.

* * *

Partnerzy PR Wings: Business Centre Club, CEDC, CSRinfo, EVENT HALL, Farma Bii, Federacja Przedsiębiorców Polskich, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, IAB Polska, Instytut Monitorowania Mediów, KDK Events, Konfederacja Lewiatan, Leniva° Studio, Mediaboard, Mediafresh, Michał Gmitruk Production, netPR.pl, Osborne Clarke, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Pracodawcy RP, Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „Prom” oraz Uniwersytet SWPS.

Patroni medialni PR Wings: Biznes24, BiznesAlert.pl, Defence24.pl, Marketing przy Kawie, Mediarun.com, Newseria, Newsline, ngo.pl, Obserwator Logistyczny, Press, PRoto.pl, Puls Biznesu, PulsHR.pl, Think MICE, Wiadomości Handlowe, Wirtualnemedia.pl, WNP.pl oraz Wprost.

Organizator konkursu PR Wings: Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR)

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 41 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą
o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 41 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą
o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl