ekonomia/biznes/finanse energetyka
Włącz stałe ceny prądu na 3 lata. E.ON z nową ofertą dla klientów indywidualnych
Dla wszystkich, którzy chcą na długo zapomnieć o wahaniach cen energii elektrycznej, E.ON Polska przygotował propozycję. Zapewnia ona stałe ceny prądu na 3 lata. Od sierpnia z nowej oferty „Pewna Energia z Gwarancją” mogą skorzystać klienci indywidualni.
Stabilne ceny, mniej zmartwień
Obecnie trudno określić, jak ukształtują się ceny energii w najbliższych latach. Dlatego nowa oferta E.ON daje coś bezcennego – przewidywalność i możliwość zaplanowania wydatków z wyprzedzeniem.
W ramach oferty „Pewna Energia z Gwarancją” klienci otrzymują stałe ceny energii elektrycznej na poniższych warunkach:
- 0,6212 zł/kWh brutto w 2026 roku – czyli tyle, ile obecnie obowiązuje w ramach rządowego zamrożenia cen,
- 0,6899 zł/kWh brutto w latach 2027–2028.
To rozwiązanie, które pozwala na trzyletnie planowanie kosztów energii elektrycznej na podstawie jasno określonych cen – bez ryzyka zmian i podwyżek w tym okresie.
Nie tylko prąd, ale również pakiet usług i wsparcie zielonej energii
Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z nowej oferty, zyskują stałe ceny energii oraz:
- pomoc techniczną fachowców w ramach usługi „E.ON Zawodowiec” za jedyne 4,99 zł miesięcznie,
- możliwość realnego wsparcia produkcji energii z odnawialnych źródeł w Polsce.
To propozycja dla tych, którzy chcą kontrolować swoje wydatki na prąd i dokonywać bardziej świadomych wyborów konsumenckich.
Szczegóły dotyczące oferty znajdują się na stronie eon.pl.
Stałe ceny już dostępne – nowa kampania E.ON Polska
Oferta „Pewna Energia z Gwarancją” obowiązuje od 1 sierpnia, a od początku września trwa poświęcona jej szeroka kampania informacyjna. Nawiązuje do codziennych, domowych sytuacji, których nie jesteśmy w stanie zaplanować – w przeciwieństwie do ceny prądu, którą E.ON proponuje ustalić z góry.
– Nie wiemy, czy dzieci zaczną gasić światło w łazience, sąsiedzi przestaną odkurzać o świcie, a poranny dojazd do pracy przebiegnie bez korków. Ale ceny energii możemy przewidzieć. Dlatego w naszej kampanii pokazujemy, że warto sięgnąć po rozwiązanie, które zapewnia stabilne ceny prądu na trzy lata. – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.
Kreacje związane z kampanią pojawią się łącznie na ponad 300 nośnikach OOH, w tym na billboardach, przystankach autobusowych, siatkach wielkoformatowych, a także w warszawskim metrze oraz autobusach. Działania będą widoczne również w kinach, prasie, stołecznych stacjach radiowych, kanałach online oraz mediach społecznościowych.
Odsłonę marketingową kampanii, kreacje graficzne i reklamy (w tym digital/social media) przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Za działania digitalowe odpowiada Sales & More, a zakupem nośników OOH zajmuje się dom mediowy Mediaplus. Za wsparcie public relations odpowiada agencja MSL.
informacje o firmie
O E.ON
Grupa E.ON działa na 15 europejskich rynkach. Obsługuje ponad 50 mln klientów i zatrudnia ponad 78 tysięcy osób – w tym 3500 w Polsce. Wdraża najnowocześniejsze rozwiązania i patenty technologiczne w celu maksymalizacji wydajności sieci energetycznych, zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa dostaw energii. E.ON Polska dostarcza energię elektryczną do ponad miliona odbiorców na terenie Warszawy i okolic.
informacje o firmie
O E.ON
Grupa E.ON działa na 15 europejskich rynkach. Obsługuje ponad 50 mln klientów i zatrudnia ponad 78 tysięcy osób – w tym 3500 w Polsce. Wdraża najnowocześniejsze rozwiązania i patenty technologiczne w celu maksymalizacji wydajności sieci energetycznych, zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa dostaw energii. E.ON Polska dostarcza energię elektryczną do ponad miliona odbiorców na terenie Warszawy i okolic.