zdrowie ekonomia/biznes/finanse
Generali, z myślą o zdrowiu pracowników
Firmy z sektora MSP coraz chętniej wdrażają rozwiązania wspierające zdrowie i komfort swoich pracowników. Z tego powodu Generali wdrożyło grupowe ubezpieczenie zdrowotne, które zapewnia szybki dostęp do lekarzy bez skierowań, możliwość zdalnej obsługi oraz ochronę obejmującą także członków rodziny. Co ważne, Generali nie stosuje karencji.
Ubezpieczenie Generali z myślą o zdrowiu pracowników przeznaczone jest dla małych i średnich firm, które zatrudniają co najmniej trzy osoby. Dostępne są cztery warianty: Podstawowy , Podstawowy +, Optymalny oraz Premium, a w ramach nich do wyboru jeden z trzech pakietów – indywidualny, partnerski lub rodzinny. Zakres ochrony dopasowany jest do wielkości firmy: od jednego wariantu dla najmniejszych firm, do nawet czterech opcji w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 60 osób.
- To rozwiązanie pozwala pracodawcy dobrać zakres świadczeń do budżetu i oczekiwań zespołu. Dzięki niemu pracownicy zyskują dostęp do opieki zdrowotnej bez kolejek i zbędnych formalności. Ważna jest również dostępność świadczeń w krótkim czasie: pierwsze wizyty u internisty, pediatry lub lekarza rodzinnego mogą odbyć się już następnego dnia roboczego. Ponadto ochroną mogą zostać objęci również członkowie rodzin pracownika – partner lub małżonek oraz dzieci – mówi Agnieszka Callen, Członek Zarządu Generali Polska.
Atutem produktu Generali jest również łatwy dostęp do lekarzy i badań, którą zapewnia sieć medyczna składająca się z licznych znanych na rynku podmiotów leczniczych, ale także mniejszych sieci.
- Dzięki temu ubezpieczeni pracownicy mają dostęp do zbudowanej razem z naszym partnerem Saneo S.A sieci ponad 3 500 tysiąca placówek medycznych i ponad 2 000 laboratoriów. Są one zlokalizowane nie tylko w dużych miejscowościach, ale także w miastach powiatowych. Stały monitoring pokrycia, aktywna współpraca z siecią sprzedaży sprawiają, że dostępna sieć medyczna stale się powiększa o punkty zlokalizowane w miejscach funkcjonowania naszych klientów – podkreśla Jakub Jacewicz, Członek Zarządu Generali Polska.
Zdalny proces i przystąpienie pracowników do ubezpieczenia
Wyróżnikiem produktu jest w pełni zdalny, intuicyjny proces zawarcia umowy. Pośrednicy korzystają z platformy MERKURY+, która umożliwia analizę potrzeb klienta, przygotowanie oferty i elektroniczne zawarcie umowy. Pracownicy natomiast przystępują do ubezpieczenia poprzez eDeklarację, a cała administracja może być prowadzona przez wyznaczonego administratora w panelu online.
- Zadbaliśmy o to, by wdrożenie tego rozwiązania było maksymalnie proste – zarówno dla pracodawcy, jak i dla pośrednika. Bez karencji, bez ankiety medycznej, z możliwością zmiany pakietu w trakcie trwania umowy – wylicza Agnieszka Callen.
Dodatkowo, ubezpieczeni mają możliwość refundacji usług medycznych realizowanych poza siecią Generali – na podstawie cennika lub w formie zwrotu nawet do 70% kosztów faktury, z elastycznymi limitami rocznymi lub kwartalnymi.
- Pakiety medyczne, ubezpieczenia zdrowotne jako benefit pracowniczy w dużych firmach są już standardem. Coraz częściej również właściciele mniejszych firm chcą zadbać o swoich pracowników poprzez umożliwienie im dostępu do opieki medycznej. I to zapewnia właśnie Generali z myślą o zdrowiu pracowników – dodaje Jakub Jacewicz.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442