sport kultura/sztuka/rozrywka technologie

EA SPORTS NHL 26 podnosi poziom autentyczności dzięki współpracy z NHL EDGE i integracji ICE-Q 2.0

12.08.2025 | Electronic Arts

Zaawansowane dane pozycyjne wspierane przez ligę zapewnią najbardziej realistyczne doświadczenie hokeja poza lodowiskiem; NHL EDGE wprowadza  dogłębną analitykę do Chel

REDWOOD CITY, California, 11 sierpnia 2025 r. – Electronic Arts ogłosiło dzisiaj przełomowe partnerstwo z National Hockey League, w ramach którego oficjalne dane NHL EDGE zostaną bezpośrednio zintegrowane z grą EA SPORTS™ NHL® 26. Dzięki tej współpracy gracze i fani zyskują dostęp do tych samych zaawansowanych analiz, z których korzystają drużyny NHL, co pozwala na stworzenie zupełnie nowego systemu rozgrywki ICE-Q 2.0, zapewniającego najbardziej realistyczną rozgrywkę hokejową w historii.

Po raz pierwszy w serii prawdziwe dane dotyczące krążka i graczy – zebrane za pomocą technologii podczerwieni i kamer na wszystkich 32 lodowiskach NHL – zostały w pełni zintegrowane ze strukturą gry NHL 26. System NHL EDGE śledzi miliony punktów danych, od przyspieszenia i prędkości jazdy na łyżwach, po siłę i lokalizację strzałów oraz typy obron, które teraz wpływają na zachowanie na lodzie w grze NHL 26. ICE Q 2.0 napędzany przez NHL EDGE sprawia, że rozgrywka oddaje intensywność i indywidualność najlepszych graczy NHL.

Dzięki ICE-Q 2.0 gracze zauważą znaczące różnice między gwiazdami ligi. Prawdziwe dane NHL wpływają na atrybuty i indywidualne cechy zawodników, takie jak prędkość jazdy na łyżwach, siła strzału, charakterystyczny styl gry, a nawet reakcje bramkarzy, podnosząc jakość rozgrywki. Ta wyjątkowa integracja pozwala każdemu graczowi spełnić swoje marzenie o NHL – poruszać się, myśleć i grać tak jak jego ulubieni sportowcy.

„Energia NHL jest elektryzująca, dzięki zagorzałym fanom oraz talentowi i sprawności fizycznej sportowców. Naszym zadaniem jest przeniesienie tej energii z lodowiska na ekran i uczynienie jej jak najbardziej realistyczną” – powiedział Cam Weber, prezes EA SPORTS. „Wykorzystując te same dane, które NHL stosuje do podejmowania decyzji podczas meczów, EA SPORTS stawia na innowacje i partnerstwa, aby stworzyć najbardziej realistyczne odwzorowanie hokeja w historii”.

„Współpraca z EA SPORTS i NHL EDGE to coś więcej niż tylko liczby – chodzi o to, aby ożywić ducha naszej gry dla nowego pokolenia” – powiedział Brian Jennings, Chief Branding Officer i Senior Executive Vice President NHL. „Przez lata opracowywaliśmy najlepszy w swojej klasie system śledzenia krążka i zawodników, by rozwijać hokej i tworzyć nowe doświadczenia dla fanów. Teraz, gdy oddajemy analitykę prosto z ligi w ręce każdego fana, zacieśniamy więź między prawdziwym NHL a Chel, ustanawiając nowy standard immersji w grach sportowych”.

Opracowana przez EA Vancouver i EA Bukareszt gra EA SPORTS NHL 26 będzie dostępna 12 września 2025 r. na PlayStation®5 i Xbox Series X|S. Gracze, którzy zamówią w przedsprzedaży edycję Deluxe, otrzymają do siedmiu dni wcześniejszego dostępu oraz szereg przedmiotów i nagród w grze. Członkowie EA Play mogą grać jak supergwiazdy w EA SPORTS™ NHL 26 w ramach 10-godzinnej wersji próbnej EA Play** z wcześniejszym dostępem, która rozpocznie się 5 września 2025 r. Członkowie otrzymują również dodatkowe korzyści, w tym 3000 monet WOC i tokeny Season Pass XP Multiplier, a także 10% zniżki na cyfrowe treści EA, w tym zamówienia przedpremierowe, , punkty NHL i DLC. Więcej informacji na temat EA Play można znaleźć na stronie https://www.ea.com/ea-play.

Aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i informacjami o grze, odwiedź stronę https://www.ea.com/games/nhl/nhl-26 i śledź nasze kanały społecznościowe.

*Obowiązują warunki i ograniczenia. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie ea.com/games/nhl/nhl-26/game-disclaimers.

**Obowiązują warunki, ograniczenia i wyłączenia. Szczegółowe informacje można znaleźć w Warunkach korzystania z EA Play.

kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
Senior Account Manager, MSL
Maciej Piotrowski

maciej.piotrowski@publicisgroupe.com

tel: 538 531 802

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
Senior Account Manager, MSL
Maciej Piotrowski

maciej.piotrowski@publicisgroupe.com

tel: 538 531 802

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.