Marka realme zyskała 300 milionów użytkowników w 7 lat od założenia
Warszawa, 5 sierpnia 2025 r. – Już wkrótce globalna marka technologiczna realme będzie świętować swoje 7 urodziny, jednak jeszcze przed oficjalnym wydarzeniem osiągnęła ona niezwykle ważny kamień milowy – zyskała 300 milionów użytkowników, co potwierdziła ostatnio firma analityczna Counterpoint. Jest to kolejny przełomowy moment dla firmy, która od lat zjednywała sobie klientów hasłem „Make it real” – do 2021 z jej usług skorzystało 100 milionów użytkowników, a w 2023 już 200 milionów.
Młodzi użytkownicy w centrum uwagi
Od momentu powstania w 2018 roku realme konsekwentnie koncentruje się na młodych użytkownikach i stawia ich potrzeby w centrum swoich działań. Firma wprowadza nowoczesne technologie, które poprawiają komfort korzystania z urządzeń – zarówno podczas grania, robienia zdjęć, jak i realizowania innych pasji młodszych osób. Szeroka i zróżnicowana oferta produktowa sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie – czy to we flagowej serii GT, czy wśród smartfonów serii numerycznej ze średniej półki albo w przystępnej cenowo linii C.
Współprace ze znanymi markami
Firma realme czerpiąca inspiracje z młodzieżowej kultury nawiązywała do tej pory współprace ze znanymi markami takimi jak producenci seriali anime „Dragon Ball” i „Naruto”, gry e-sportowej „FreeFire” czy wydawca przewodników turystycznych Lonely Planet. Dla firmy tworzącej urządzenia technologiczne osiągnięcie kamienia milowego w postaci zyskania 300 milionów klientów to coś więcej niż wynik sprzedażowy, to 300 milionów prawdziwych historii opowiedzianych przez każdego z użytkowników.
Poza współpracą ze znanymi markami realme wspiera również tętniącą życiem, globalną społeczność, która liczy sobie ponad 15 milionów fanów. Firma regularnie organizuje wydarzenia, które angażują i wspierają tę grupę. Co roku, 28 sierpnia, producent świętuje rocznicę powstania marki podczas 828 Global Fan Festival. Zeszłoroczne wydarzenie, które odbyło się w Shenzhen, przyciągnęło ponad 200 przedstawicieli mediów i fanów z całego świata. Podczas eventu zaprezentowano przełomowe rozwiązania technologiczne, takie jak ultraszybkie ładowanie o mocy 320 W, które pozwala na napełnienie ogniwa do pełna w zaledwie 4 minuty.
Tegoroczna edycja 828 Fan Festival, która odbędzie się w sierpniu, zbliża się wielkimi krokami. Z niecierpliwością czekamy na zaprezentowanie kolejnych innowacji, które realme przedstawi podczas celebracji swoich 7 urodzin.
kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
maciej.piotrowski@publicisgroupe.com
tel: 538 531 802
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
maciej.piotrowski@publicisgroupe.com
tel: 538 531 802
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211