nowe produkty/usługi kultura/sztuka/rozrywka ekonomia/biznes/finanse
Karta z festiwalowym wizerunkiem Santander Bank Polska ze zwrotem za subskrypcje streamingów muzycznych
Nic tak dobrze nie dopełnia wakacyjnych przygód jak ulubiona playlista i koncerty ulubionych artystów. O to świetnie zadba festiwal Santander Letnie Brzmienia, a Santander Bank Polska podkręca muzyczny klimat sezonu drugą edycją promocji, w której klienci otrzymają do 160 zł zwrotu za subskrypcję wybranego serwisu streamingowego. Bank wydał również okolicznościową kartę debetową z festiwalowym wizerunkiem.
Aby skorzystać z promocji należy do 31 sierpnia br. złożyć wniosek online o konto z kartą Dopasowaną Mastercard i usługami Santander online. Potrzebne będzie także wyrażenie wymaganych zgód. Następnie, w ciągu 4 miesięcy od złożenia wniosku należy zapłacić wydaną kartą za subskrypcję w jednym z wybranych serwisów uwzględnionych w regulaminie promocji. Można zdobyć maksymalnie 4 zwroty za subskrypcję, maksymalnie 160 zł.
Wydana do konta karta będzie posiadała wyjątkowy, okolicznościowy wizerunek, który idealnie wpisuje się w muzyczny klimat tegorocznych wakacji i festiwalu Santander Letnie Brzmienia, którego bank jest sponsorem tytularnym.
O okolicznościową kartę festiwalową Mastercard można wnioskować w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej Santander Bank Polska.
Szczegóły i regulamin promocji dostępne są na stronie: ww.santander.pl/festiwal
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
biuro.prasowe@santander.pl
Monika Nowakowska
monika.nowakowska@santander.pl
tel: 22 586 80 40
informacje o firmie
***
Organizatorem Festiwalu Santander Letnie Brzmienia jest Good Taste Production Sp. z o.o, sponsorem tytularnym jest Santander Bank Polska S.A. Szczegóły festiwalu, promocji jak i jej warunki sprawdzisz na santander.pl/festiwal.
Organizatorem promocji jest Santander Bank Polska S.A. Do promocji „Do 160 zł za subskrypcję – edycja 2” przystąpisz do 31.08.2025 r. W promocji weźmiesz udział, jeśli od 1.08.2023 r. do momentu, w którym otworzysz konto wraz z kartą debetową i usługami Santander online w tej promocji, nie prowadziliśmy lub nie prowadzimy dla Ciebie jakiekolwiek konta z naszej oferty w złotych (osobistego lub wspólnego).
Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD. Konto to rachunek płatniczy, Santander online, aplikacja mobilna, bankowość internetowa jest usługą bankowości elektronicznej.
Stan na 1.08.2025 r.
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.
Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec czerwca 2024 r. Grupa Santander miał 168 mln klientów, 8300 oddziałów i 209 500 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.
Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl
kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
biuro.prasowe@santander.pl
Monika Nowakowska
monika.nowakowska@santander.pl
tel: 22 586 80 40
informacje o firmie
***
Organizatorem Festiwalu Santander Letnie Brzmienia jest Good Taste Production Sp. z o.o, sponsorem tytularnym jest Santander Bank Polska S.A. Szczegóły festiwalu, promocji jak i jej warunki sprawdzisz na santander.pl/festiwal.
Organizatorem promocji jest Santander Bank Polska S.A. Do promocji „Do 160 zł za subskrypcję – edycja 2” przystąpisz do 31.08.2025 r. W promocji weźmiesz udział, jeśli od 1.08.2023 r. do momentu, w którym otworzysz konto wraz z kartą debetową i usługami Santander online w tej promocji, nie prowadziliśmy lub nie prowadzimy dla Ciebie jakiekolwiek konta z naszej oferty w złotych (osobistego lub wspólnego).
Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD. Konto to rachunek płatniczy, Santander online, aplikacja mobilna, bankowość internetowa jest usługą bankowości elektronicznej.
Stan na 1.08.2025 r.
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.
Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec czerwca 2024 r. Grupa Santander miał 168 mln klientów, 8300 oddziałów i 209 500 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.
Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl