handel budownictwo/nieruchomości kultura/sztuka/rozrywka

Lato w Rivierze: moda, kino i smaki świata w jednym miejscu

01.08.2025 | Centrum Riviera

Wakacyjna oferta Centrum Riviera w Gdyni łączy zakupy, rozrywkę i gastronomię. Klienci mogą wziąć udział w konkursie z nagrodą główną – 1500 zł na zakupy ze stylistką, skorzystać z letnich wyprzedaży, odwiedzić nowo otwarte sklepy, wybrać się na nocne maratony filmowe w kinie Helios, a po zakupach złapać chwilę oddechu w strefie gastronomicznej Food Port.

W Centrum Riviera trwają wyprzedaże pod hasłem: „Złów letnie okazje”. Na klientów czekają promocje między innymi w takich sklepach jak: ZARA, Reserved, Etam, House, Inglot, MOLTON, Vision Express i Wittchen. Na stronie centrum dostępna jest specjalna zakładka, w której na bieżąco publikowane są aktualne okazje: centrumriviera.pl/promocja.

Dla tych, którzy skorzystali już z wakacyjnych wyprzedaży lub planują zakupy, Riviera przygotowała konkurs: „Miasto. Foto. Lato”. Aby zawalczyć o nagrodę główną – zakupy o wartości 1500 zł ze stylistką centrum Riviera, Joanną Jasinską-Klamrowską – wystarczy pokazać swój letni look w Gdyni. Zdjęcie lub rolkę można opublikować w komentarzu pod postem konkursowym na Facebooku lub na własnym publicznym profilu (Facebook, Instagram, TikTok), oznaczając profil Centrum Riviera. Co dwa tygodnie do zdobycia są również bony zakupowe o łącznej wartości 500 zł oraz nagrody od partnerów: Paris Optique, ECCO i Salad Story. Konkurs trwa do 1 września.

Nowe otwarcia – modne marki i nowoczesna oferta zakupowa

Letni sezon w Rivierze to także czas intensywnego rozwoju oferty modowo-lifestylowej.  W ostatnim czasie do grona kluczowych najemców centrum, dołączył salon HalfPrice, jeden z największych na Pomorzu. Sklep o powierzchni ponad 3200 m² oferuje szeroki wybór odzieży, obuwia, dodatków, kosmetyków, zabawek, elektroniki i akcesoriów domowych w atrakcyjnych cenach.

W czerwcu w Rivierze zadebiutowała marka JD Sports – jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie sieci oferujących odzież, obuwie i akcesoria w stylu streetwear oraz sportowym. To pierwszy sklep JD Sports w Gdyni, który poszerza lokalną ofertę o topowe marki, takie jak Nike, Adidas, New Balance czy The North Face.  W tym samym miesiącu otworzył się również showroom MUSCAT – polska marka specjalizująca się w modnych oprawkach korekcyjnych i przeciwsłonecznych, łącząca nowoczesny design z profesjonalnym doradztwem optycznym.

Na początku lipca do grona najemców dołączył salon jubilerski Verona – polska marka z wieloletnią tradycją, znana z eleganckiej biżuterii wykonywanej ze złota, srebra i kamieni szlachetnych. W ofercie dostępne są zarówno klasyczne kolekcje, jak i nowoczesne wzornictwo idealne na wyjątkowe okazje. W najbliższych tygodniach planowane jest także otwarcie sklepu marki Crocs – znanej z wygodnego, kolorowego obuwia o charakterystycznym designie.

Nowa sala zabaw dla dzieci – Kinderplaneta już otwarta

Centrum Riviera to miejsce przyjazne rodzinom – z myślą o najmłodszych klientach i ich opiekunach stale rozwijana jest oferta udogodnień i atrakcji. Jedną z nowości tego lata jest sala zabaw Kinderplaneta – kolorowa przestrzeń dla dzieci do 11. roku życia, która została otwarta na pierwszym piętrze, tuż obok strefy Food Port.

Na najmłodszych czekają m.in. miękkie konstrukcje, zjeżdżalnie, bujaki, zabawki sensoryczne, mini jeździki, basen z kulkami oraz bezpieczna strefa dla maluchów. Kinderplaneta to idealne miejsce na aktywną i bezpieczną zabawę podczas rodzinnych zakupów.

Sala oferuje również organizację urodzin z udziałem profesjonalnych animatorów, którzy zadbają o wyjątkową atmosferę i dobrą zabawę. Ceny biletów zaczynają się od 18 zł i zależą od wieku dziecka oraz dnia tygodnia. Kinderplaneta jest czynna w godzinach otwarcia centrum.

Zakupy, kino i kulinarna różnorodność – wszystko w jednym miejscu

Riviera to nie tylko zakupy, ale również rozrywka. Warto zajrzeć do kina Helios, gdzie w sierpniu zaplanowano dwa Nocne Maratony Filmowe. Pierwszy z nich – maraton horrorów – odbędzie się 8 sierpnia o godzinie 23:00. Drugi, poświęcony rozszerzonej wersji trylogii „Władca Pierścieni”, zaplanowano na 22 sierpnia, start o godzinie 21:00. Oba wydarzenia potrwają do wczesnych godzin porannych. Ceny biletów zaczynają się od 34,90 zł.

Centrum Riviera jest miejscem przyjaznym zwierzętom, odwiedzający mogą przyjść do galerii ze swoimi pupilami. Wybrane lokale umożliwiają wstęp z psem, a specjalne poidełka z wodą dla czworonogów dostępne są zarówno w środku, jak i na zewnątrz budynku.

Po wizycie w ulubionych sklepach, dobrym pomysłem będzie odwiedzenie strefy Food Port – nowoczesnej przestrzeni, w której czeka ponad 30 restauracji i barów. W ofercie znajdują się m.in. Popeyes, Sushi Express, McDonald’s, Pizza Hut, Salad Story oraz wiele innych kuchni świata, od klasyki po nowoczesne smaki.

Miłośnicy słodkich chwil i dobrej kawy również znajdą coś dla siebie. W centrum działają liczne kawiarnie i cukiernie, m.in. BŁOGO, Starbucks, Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Grycan oraz inne miejsca serwujące aromatyczne espresso, domowe wypieki czy lody na ochłodę. Wszystkie lokale gastronomiczne są czynne w godzinach otwarcia centrum.

Lato w mieście? Spędź je w Rivierze

Lato 2025 w Centrum Riviera to propozycja dla tych, którzy szukają odpoczynku i dobrej zabawy bez wyjeżdżania z Trójmiasta. Z letnimi promocjami, nowymi lokalami i konkursami z nagrodami Riviera zaprasza mieszkańców Trójmiasta oraz turystów do wspólnego spędzania wakacyjnego czasu.

kontakt dla mediów
PR Officer, Apsys Polska
Wiktoria Molenda

wmolenda@apsysgroup.pl

Key Account Manager, Inntu
Julia Lorenc

julia.lorenc@inntu.pl

tel: +48 797-908-741

informacje o firmie

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.    

O Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki. Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe - Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu. Więcej informacji: www.apsys.pl

załączniki

kontakt dla mediów
PR Officer, Apsys Polska
Wiktoria Molenda

wmolenda@apsysgroup.pl

Key Account Manager, Inntu
Julia Lorenc

julia.lorenc@inntu.pl

tel: +48 797-908-741

informacje o firmie

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.    

O Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki. Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe - Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu. Więcej informacji: www.apsys.pl