internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

„Kulinarna Stolica Polski” w Pyszności.pl

Serwis Pyszności.pl ruszył z nowym projektem „Kulinarna Stolica Polski”, w którym redakcja zabiera czytelników w podróż szlakiem regionalnych smaków. Zaprasza również użytkowników do interakcji - nadsyłania swoich przepisów na lokalne specjały, głosowania na najlepsze dania.

Co jedzą mieszkańcy Podlasia, gdy chcą poczuć smak dzieciństwa? Jak wygląda niedzielny obiad w Wielkopolsce, a co gotuje się w górach? Serwis Pyszności.pl ruszył z nową odsłoną projektu, który oddaje głos lokalnym smakom i tradycjom. „Kulinarna Stolica Polski” zabiera czytelników w podróż przez wszystkie 16 województw. Celem jest pokazanie, jak różnorodna, barwna i pełna niespodzianek potrafi być polska kuchnia regionalna poprzez zaprezentowanie charakterystycznych dla każdego regionu potraw - od najpopularniejszych, po te, które zaskakują samą nazwą. Ślepe ryby, prażucha, parzybroda - to tylko początek.

Strona Kulinarnej Stolicy Polski posiada interaktywną mapę regionów, która w przystępnej formie pomaga zapoznać się z lokalnymi smakami oraz moduł sondy do głosowania na ulubione dania. Pozwala on nie tylko oddać głos, ale też odkryć historię dania, jego składniki i wideo-przepis krok po kroku. Redakcja zachęca również do dzielenia się własnymi przepisami na regionalne dania, z których najlepsze będą co miesiąc nagradzane. To jednak wciąż nie koniec.

– W kolejnym etapie każdy użytkownik będzie mógł wziąć udział w głosowaniu i pomóc wybrać Kulinarną Stolicę Polski. Jestem pewna, że projekt będzie bardzo angażujący dla naszych czytelników, którzy cenią sobie tradycję, z nostalgią wspominają smaki dzieciństwa i chętnie wracają pamięcią do tego, co definiowało ulubione obiady u babci – mówi Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek, dyrektorka obszaru WP Lifestyle.

– Projekt to coś więcej niż ranking dań. To prawdziwa baza wiedzy o polskiej kuchni regionalnej z przepisami, wideo i artykułami, które nierzadko wyjaśniają pochodzenie dziwnych nazw potraw. Do tego wywiady z kucharzami i gospodyniami z Kół Gospodyń Wiejskich oraz relacje z regionalnych wydarzeń kulinarnych – dodaje szefowa redakcji Pysznosci.pl, Magdalena Pomorska-Gąsowska.

Zapraszamy we wspólną podróż na kulinarnastolicapolski.wp.pl

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

Justyna Łukasiewicz
Młodsza Specjalistka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Wirtualna Polska Holding S.A.
Justyna Łukasiewicz

justyna.lukasiewicz@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

Justyna Łukasiewicz
Młodsza Specjalistka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Wirtualna Polska Holding S.A.
Justyna Łukasiewicz

justyna.lukasiewicz@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.