ekonomia/biznes/finanse

Aplikacja mobilna Santander Bank Polska teraz także dla najmłodszych

Santander Bank Polska udostępnia Santander mobile dla dzieci 7-12 lat.

Aplikacja mobilna dla dzieci została przygotowana z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie młodszych użytkowników.

Wprowadzenie aplikacji bankowej dla młodszych dzieci to dla nas ważny krok w rozwoju naszych kanałów cyfrowych. Zależy nam na prostych i intuicyjnych rozwiązaniach, które wspierają codzienne zarządzanie finansami, a jednocześnie pełnią funkcję edukacyjną. Dzięki aplikacji dzieci mogą uczyć się podstaw planowania i kontroli wydatków w sposób dostosowany do ich wieku – w bezpiecznym środowisku, pod kontrolą rodziców. Dla dzieci to także przyjazna i atrakcyjna forma zdobywania doświadczenia. Możliwość samodzielnego zapłacenia w sklepie czy śledzenia swoich oszczędności może dać im poczucie dorosłości i radości, a dla nas to motywacja, aby stale rozwijać i udoskonalać nasze usługi. Wierzymy, że takie rozwiązania nie tylko odpowiadają na aktualne potrzeby rodzin, ale też kształtują świadome postawy finansowe przyszłych pokoleń mówi Marta Trojanowska, tribe leaderka Tribe Omnichannel.

W aplikacji Santander mobile można dopasować jej wygląd: powitanie, tapetę, zdjęcie. Użytkownik ma dostęp do BLIKA (płatności, wypłaty i przelewy na telefon), zarządza kartą we współpracy z rodzicem, oszczędza z funkcją „Moje cele”. Dostępne jest doładowanie telefonu w najpopularniejszych sieciach komórkowych i oczywiście tryb dyskretny, który pozwala ukryć saldo w miejscach publicznych. Dziecko może w każdej chwili sprawdzić stan oraz historię konta, natomiast rodzic ma pełen wgląd w jego saldo oraz transakcje w swojej bankowości internetowej i mobilnej.

Od lat wspieramy edukację finansową najmłodszych. Udostępnienie aplikacji mobilnej dla dzieci to naturalna kontynuacja tych działań. Zależy nam, by już od wczesnych lat młodzi użytkownicy uczyli się mądrze zarządzać pieniędzmi, w bezpieczny sposób i pod opieką rodziców. Wierzymy, że takie doświadczenia budują solidne fundamenty na przyszłość – mówi Joanna Olszewska, dyrektorka Obszaru Segmentu Klienta Indywidulanego.

W trosce o bezpieczeństwo młodych klientów dzienne limity transakcji są niskie, dostosowane do wieku użytkowników. Domyślnie wynoszą one 50 zł, a maksymalnie 100 zł. Dzięki temu dziecko może uczyć się odpowiedzialności finansowej w bezpiecznych granicach, pod czujnym okiem rodzica.

Aby korzystać z aplikacji, rodzic – po założeniu konta Santander dziecku, otwiera dla niego usługi Santander online. Może to zrobić, podobnie jak w przypadku otwarcia konta dla dziecka – w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej lub placówce.

Santander mobile dla dziecka 7-12 lat - Santander

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie

Nota prawna

Santander Bank Polska S.A. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD. Konto dla dziecka jest rachunkiem płatniczym. Aplikacja Santander mobile, usługi Santander online, aplikacja, aplikacja mobilna, bankowość internetowa i mobilna to usługa bankowości elektronicznej. Przez konto dla dziecka rozumiemy Konto Santander dla osób poniżej 26 roku życia.  Rachunek Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania. BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowych, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Przelew na telefon można zrobić do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK. Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Stan na  21.07.2025

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie.  Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec czerwca 2024 r. Grupa Santander miał 168 mln klientów, 8300 oddziałów i 209 500 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.

Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie

Nota prawna

Santander Bank Polska S.A. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD. Konto dla dziecka jest rachunkiem płatniczym. Aplikacja Santander mobile, usługi Santander online, aplikacja, aplikacja mobilna, bankowość internetowa i mobilna to usługa bankowości elektronicznej. Przez konto dla dziecka rozumiemy Konto Santander dla osób poniżej 26 roku życia.  Rachunek Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania. BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowych, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Przelew na telefon można zrobić do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK. Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Stan na  21.07.2025

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie.  Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec czerwca 2024 r. Grupa Santander miał 168 mln klientów, 8300 oddziałów i 209 500 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.

Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl