media/marketing/reklama transport
Łukasz Kijek z nowym cyklem: "Biznes Klasa Young"
Kanał "Biznes Klasa" uruchamia nowy, sezonowy cykl "Biznes Klasa Young". Nowy format skupia się na młodych przedsiębiorcach oraz twórcach przełomowych technologii, które działają w zgodzie z najnowszymi trendami.
Program koncentruje się na firmach i projektach, które wyznaczają nowe kierunki w biznesie, a ich sukcesy przyciągają uwagę szczególnie młodszej widowni. W odcinkach udział biorą osoby działające w obszarze nowych technologii, startupów oraz modeli biznesowych zrównoważonego rozwoju, które rezonują z duchem czasu. W premierowych odcinkach gościli Martyna Zastawna, założycielka marki WoshWosh (wywiad dostępny tutaj) oraz Damian Strzelczyk z firmy Tutlo (wywiad tutaj).
– W "Biznes Klasie Young" głos oddajemy młodym przedsiębiorcom, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i wizją przyszłości biznesu. To kolejny krok w rozwoju formatu, ale też doskonała okazja do bliższego poznania punktu widzenia młodych przedsiębiorców, już teraz wpływających na kształt współczesnego rynku – mówi Łukasz Kijek, prowadzący program oraz szef obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce Media.
Nowy format zaplanowany jest jako sezonowy i będzie emitowany do września. Odcinki pojawiają się co dwa tygodnie, w każdą środę, na kanale YouTube Biznes Klasy: https://www.youtube.com/@biznesklasa, a także w Audiotece i Open FM. Sezon powstaje we współpracy z markami McLaren i Alior Bank.
Kanał Biznes Klasa ma już 115 tysięcy subskrybentów na YouTube. Łukasz Kijek został nagrodzony za format Biznes Klasa podczas 28. gali Grand Press Economy w kategorii „Economy”.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
Justyna Łukasiewicz
justyna.lukasiewicz@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
Justyna Łukasiewicz
justyna.lukasiewicz@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.