kultura/sztuka/rozrywka technologie
soundcore wyruszył w trasę z Żywiec Męskim Graniem
Warszawa, 9 lipca 2025 r. – Tysiące fanów, największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej i energia, która nie gaśnie do ostatniego bisu – tak wygląda Żywiec Męskie Granie 2025, do którego w tym roku dołączyła marka soundcore jako oficjalny partner trasy. Na uczestników czekają specjalne strefy z możliwością bezpłatnego naładowania urządzeń elektronicznych oraz z atrakcjami muzycznymi, dzięki którym technologia spotkała się z festiwalową wolnością i wygodą.
Żywiec Męskie Granie od lat przyciąga tłumy fanów dobrej muzyki, promując ambitne brzmienia i oryginalne współprace artystyczne. W 2025 roku trasa obejmuje 7 miast - Żywiec, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Wrocław, Kraków i Warszawę, a w każdym z nich marka soundcore będzie aktywnie obecna z własną, angażującą strefą.
Truck soundcore – mobilna atrakcja dla uczestników
W czasie trwania trasy Żywiec Męskiego Grania 2025 nie zabraknie specjalnego trucka marki, który pojawi się w każdym festiwalowym mieście. To mobilna przestrzeń stworzona z myślą o fanach muzyki – uczestnicy będą mogli poznać w niej flagowe produkty oraz skorzystać z interaktywnych atrakcji. Truck będzie dostępny w kluczowych lokalizacjach w każdym mieście, w którym odbywają się koncerty Żywiec Męskiego Grania. Informacje na temat obecności trucka znajdą się na profilach społecznościowych marki soundcore.
Strefy Anker i soundcore na terenie festiwalu
Podczas każdego wydarzenia Żywiec Męskiego Grania marka będzie obecna także na terenie festiwalu, w dedykowanych strefach partnerskich. To przestrzeń zaprojektowana z myślą o uczestnikach festiwalu – pełna kreatywnych aktywacji, atrakcji oraz produktów.
W trakcie pierwszych dni festiwalu, w Żywcu, strefa soundcore przyciągnęła tłumy jego uczestników. Największą popularnością cieszyła się interaktywna mata taneczna. Festiwalowicze wspólnie podejmowali taneczne wyzwania, gorąco dopingując siebie nawzajem. Energia, zaangażowanie i radość płynąca z tej atrakcji idealnie współgrały z festiwalową atmosferą.
Nie mniejszym zainteresowaniem cieszyła się strefa Anker do samodzielnego bezprzewodowego ładowania smartfonów, dostępnego w zamykanych szafkach. Na terenie festiwalu rozstawiono namioty ze stacjami ładującymi - każda z nich pozwala na równoczesne ładowanie aż 256 urządz. Tylko pierwszego wieczoru blisko 200 uczestników naładowało bezpłatnie swoje urządzenia.
W strefie soundcore rozdawano również świecące gogle, które szybko stały się festiwalowym hitem - uczestnicy nosili je na tanecznym parkiecie, stając się częścią kolorowej, tętniącej życiem oprawy wydarzenia. Strefę marki doceniono za jej atrakcyjność, funkcjonalność i świetne dopasowanie do potrzeb osób biorących udział w wydarzeniu.
W strefach festiwalowicze przetestowali liczne produkty z portoflio soundcore, w tym różne modele słuchawek typu open-ear (AeroClip, AeroFit) dokanałowych (Sport X20,Liberty 4 Pro, Liberty 4 NC), nausznych (Space One Pro, Q 20i) oraz przenośnych głośników BT (Boom 3i, Select 4 Go).
Blisko ludzi, blisko muzyki
„Żywiec Męskie Granie to projekt, który doskonale oddaje ducha naszej marki – jest autentyczny, pełen pasji i skierowany do ludzi, którzy cenią sobie jakość i emocje. Cieszymy się, że możemy być częścią tej trasy, oferując uczestnikom nie tylko nasze produkty, ale też wyjątkowe doświadczenia” – mówi Conny He, Brand Manager soundcore w Anker Innovations.
„Obecność marek soundcore i Anker na trasie Żywiec Męskiego Grania to innowacyjne i funkcjonalne strefy dla naszych fanów. Dzięki możliwości bezpłatnego ładowania urządzeń oraz muzycznym atrakcjom, uczestnicy koncertów mogą oddać się zabawie wiedząc, że wyczerpana bateria smartfona nie pozbawi ich kontaktu ze swoją grupą znajomych. To partnerstwo doskonale wpisało się w ducha Żywiec Męskiego Grania – nowoczesnego, energetycznego i bliskiego ludziom” – podsumowuje Dorota Nowakowska-Postolko, Senior Brand Manager w Grupa Żywiec S.A.
kontakt dla mediów
Mariusz Pietraszek
mariusz.pietraszek@publicisgroupe.com
tel: +48 507 673 517
informacje o firmie
O soundcore
soundcore tworzy produkty audio, które pomagają wzbudzać emocje poprzez muzykę. Obejmuje to najwyższej jakości bezprzewodowe słuchawki douszne wspierane przez nagrodzonych Grammy inżynierów dźwięku i muzyków, inteligentne ubieralne urządzenia audio, a także słuchawki nauszne oraz wewnętrzne i zewnętrzne głośniki Bluetooth, zaprojektowane z myślą o nagłośnieniu każdej imprezy. soundcore jest częścią rodziny marek konsumenckich Anker Innovations. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.soundcore.com.
O Anker Innovations
Anker innovations jest światowym liderem w dziedzinie technologii ładowania i magazynowania energii w domu oraz twórcą unikalnych produktów elektroniki użytkowej, które zapewniają wysokiej jakości audio, mobilną rozrywkę oraz rozwiązania z szybko rozwijającego się segmentu inteligentnego domu. Te innowacja tworzone są przez siedem kluczowych marek: Anker, AnkerWork, AnkerMake, eufy, Nebula, Anker SOLlX i soundcore. Więcej informacji na temat Anker Innovations i jej różnych marek można znaleźć na stronie www.anker.com.
Logo Anker Logo jest zarejestrowanym znakiem towarowym Anker Innovations.
kontakt dla mediów
Mariusz Pietraszek
mariusz.pietraszek@publicisgroupe.com
tel: +48 507 673 517
informacje o firmie
O soundcore
soundcore tworzy produkty audio, które pomagają wzbudzać emocje poprzez muzykę. Obejmuje to najwyższej jakości bezprzewodowe słuchawki douszne wspierane przez nagrodzonych Grammy inżynierów dźwięku i muzyków, inteligentne ubieralne urządzenia audio, a także słuchawki nauszne oraz wewnętrzne i zewnętrzne głośniki Bluetooth, zaprojektowane z myślą o nagłośnieniu każdej imprezy. soundcore jest częścią rodziny marek konsumenckich Anker Innovations. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.soundcore.com.
O Anker Innovations
Anker innovations jest światowym liderem w dziedzinie technologii ładowania i magazynowania energii w domu oraz twórcą unikalnych produktów elektroniki użytkowej, które zapewniają wysokiej jakości audio, mobilną rozrywkę oraz rozwiązania z szybko rozwijającego się segmentu inteligentnego domu. Te innowacja tworzone są przez siedem kluczowych marek: Anker, AnkerWork, AnkerMake, eufy, Nebula, Anker SOLlX i soundcore. Więcej informacji na temat Anker Innovations i jej różnych marek można znaleźć na stronie www.anker.com.
Logo Anker Logo jest zarejestrowanym znakiem towarowym Anker Innovations.