sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse

Generali pomaga klientom poszkodowanym w pożarze w Ząbkach

04.07.2025 | Grupa Generali

Po pożarze budynku w Ząbkach Generali wdrożyło specjalne procedury, by pomagać swoim klientom. 

- Nasi konsultanci proaktywnie obdzwaniają klientów, którzy ubezpieczyli w Generali mieszkania, znajdujące się w Ząbkach przy ul. Powstańców 62. Rejestrują szkody i przekazują klientom numer telefonu do dedykowanego dla nich likwidatora, który będzie w stałym, bezpośrednim kontakcie z każdym poszkodowanym. Jednocześnie informujemy poszkodowanych o możliwości najmu lokalu zastępczego przez Generali w ramach ubezpieczenia. W podstawowym zakresie ubezpieczenia mieszkaniowego w Generali jest lokal zastępczy z limitem kosztów do 25 tys. zł, a w Proama do 15 tys. zł – w obydwu przypadkach bez limitu czasu. Osobom, które będą potrzebowały pomocy w tym zakresie, będziemy pilnie organizować lokal zastępczy - wyjaśnia Piotr Adamczyk, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Agro i Majątkowych, Generali Polska 

We wszystkich tych przypadkach Generali stosuje przyspieszone procedury a oględziny wykona od razu, jak tylko służby na to pozwolą.  

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie