media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Provident wybiera Clear Communication Group do obsługi PR
Provident Polska powierzył Clear Communication Group kompleksowe działania z obszaru public relations, obejmujące strategiczne zarządzanie wizerunkiem marki. Decyzja o wyborze agencji zapadła w wyniku postępowania przetargowego.
– Szukaliśmy partnera, który nie tylko zrozumie dotychczasową komunikację marki, ale zaproponuje świeże spojrzenie i nowe możliwości jej rozwoju. Zespół CCG przekonał nas trafną diagnozą naszych wyzwań komunikacyjnych oraz ciekawymi pomysłami na dalsze aktywności PR. Wierzymy, że wspólnie uda nam się realizować strategię komunikacji, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i nowe formaty. Doceniamy doświadczenie agencji i z nadzieją patrzymy na naszą współpracę – mówi Karolina Łuczak, dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa Provident Polska.
Clear Communication Group odpowiada za media relations, komunikację korporacyjną – w tym tematy ESG i CSR, wsparcie projektów z obszaru employer brandingu, komunikację produktową oraz działania związane ze wzmacnianiem i ochroną reputacji.
– Provident to niekwestionowany lider w swojej branży – dynamicznie rozwijająca się instytucja finansowa, która łączy ambitne cele biznesowe z odpowiedzialnością. Jej konsekwencja w umacnianiu pozycji rynkowej, odważne rozwijanie portfolio produktów i usług oraz otwartość na nowe rozwiązania komunikacyjne stanowią dla nas inspirujące wyzwanie. Jako agencja z niemal 15-letnim doświadczeniem, dla której komunikacja finansowa jest jednym z filarów kompetencji, cieszymy się, że nasze podejście i propozycje zostały docenione. Dziękujemy za zaufanie – mówi Anna Nalewajk-Duma, partnerka zarządzająca w Clear Communication Group.
Współpraca między firmami rozpoczęła się w czerwcu br. i obejmuje zarówno działania strategiczne, jak i bieżące wsparcie komunikacyjne. Prace na rzecz klienta po stronie agencji koordynuje Radosław Pupiec, menedżer projektów.
Clear Communication Group działa na rynku od 2011 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, rynku usług profesjonalnych – finansach, nowych technologiach, retail, e-commerce czy logistyce, a także komunikacji zmiany oraz komunikacji kryzysowej.
kontakt dla mediów
Agnieszka Baran
agnieszka.baran@provident.pl
tel: +48 664149855
Karolina Łuczak
karolina.luczak@provident.pl
tel: +48 668313014
informacje o firmie
Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.
Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. IPF działa w 9 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Marcin Żuchowski.
Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także kartą Provi Smart.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2024 roku Provident zaprezentował szósty raport zrównoważonego rozwoju, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2022-2023. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport ESG. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018, 2019 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020, 2022 i 2023 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. W 2024 r. firma została wyróżniona siódmym tytułem Top Marki. Również w 2024 r. Barometr Providenta został nagrodzony w konkursie PR Wings za najlepszy projekt Public Relations w Polsce –
w kategorii PR Korporacyjny. W 2025 r. firma po raz dwunasty została wyróżniona certyfikatem Top Employer.
kontakt dla mediów
Agnieszka Baran
agnieszka.baran@provident.pl
tel: +48 664149855
Karolina Łuczak
karolina.luczak@provident.pl
tel: +48 668313014
informacje o firmie
Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.
Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. IPF działa w 9 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Marcin Żuchowski.
Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także kartą Provi Smart.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2024 roku Provident zaprezentował szósty raport zrównoważonego rozwoju, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2022-2023. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport ESG. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018, 2019 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020, 2022 i 2023 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. W 2024 r. firma została wyróżniona siódmym tytułem Top Marki. Również w 2024 r. Barometr Providenta został nagrodzony w konkursie PR Wings za najlepszy projekt Public Relations w Polsce –
w kategorii PR Korporacyjny. W 2025 r. firma po raz dwunasty została wyróżniona certyfikatem Top Employer.